محرومان واکسن کرونا را رایگان دریافت می‌کنند محرومان واکسن کرونا را رایگان دریافت می‌کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / محرومان واکسن کرونا را رایگان دریافت می‌کنند

محرومان واکسن کرونا را رایگان دریافت می‌کنند

خبرگزاری ایرنا: رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: واکسن ویروس کرونا پس از تولید انبوه بخش قابل توجهی از آن برای استفاده محرومان به صورت رایگان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار می گیرد.

محمد مخبر روز سه شنبه در آئین رونمایی از محصولات جدید حوزه مواد اولیه دارویی، مکمل ها و داروهای ایورمکتین (داروهای مربوط به قلب و عروق و صرع) درشهرک دارویی برکت استان البرز گفت: واکسنی که برخی کشورها تولید کردند دارای عارضه بوده، این در حالی است که واکسن تولیدی کشورمان هیچ گونه عارضه ای نداشته و حال تمام ۱۴ نفری که واکسن بر روی آنها تست شده مساعد است.

محرومان واکسن کرونا را رایگان دریافت می‌کنند

وی اضافه کرد: مردم این اطمینان می دهیم که واکسن ایرانی قوی تر، باکیفیت تر و با فراوانی بیشتر به زودی تولید و در اختیار مردم قرار می گیرد.

مخبر با بیان اینکه رسیدن به تولید انبوه مساله اصلی ما است گفت: ظرف یک الی ۲ ماه آینده تولید این واکسن در کشور به ۲ تا سه میلیون دوز در ماه و ظرف سه تا چهار ماه آینده این عدد به ۱۲ تا ۱۴ میلیون دوز خواهد رسید و زیر قیمت خارجی آن در اختیار مردم قرار خواهیم دادو کشور در این بخش خودکفا خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان وزیر بهداشت ودرمان مبنی اینکه ایران اسلامی در زمینه درمان کووید ۱۹ محتاج هیچ کشوری نشد، افزود: نه تنها در تولید داخلی توانستیم بخش زیادی از نیاز کشورمان را تامین کنیم بلکه به ظرفیت صادرات نیز رسیدیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خاطر نشان کرد: رویکرد ستاد اقتصادی نبوده و بخش قابل توجهی از تولیدات از جمله دارویی که امروز شاهد رونمایی از آن بودیم در اختیار وزارت بهداشت برای استفاده رایگان افراد به خصوص محرومان قرار گرفته و می گیرد.

حتما بخوانید:  نرگس محمدی از اوین به بیمارستان منتقل می‌شود

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر مردم را می کشند، دانشمندان را شهید و شرکت های دانش بنیان ما را نیز تحریم می کنند که سند خباثت آنها را با ترور شهید فخری زاده و امروز با تحریم برکت دیدید، تمام کینه آنها روی مردم ایران متمرکز شده و این اشتباه است اگر فکر کنیم آنها با شخص مشکل دارند بلکه دشمنی اصلی شان با مردم بوده و هست چرا که ضربه اصلی که بیرون کردن شاه و آمریکایی ها از کشور بوده را از این مردم خورده اند.

وی ضمن تشکر از تمام شخصیت های سیاسی کشور که به صورت متحد و منسجم در برابر تحریم ستاد اجرایی حضرت امام (ره) موضعی شجاعانه گرفتند، افزود: این اقدام شخصیت های کشورمان از تمام جریانات موجب دلگرمی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شد.

مخبر ادامه داد: روی صحبت مان با دشمنان این است که اگر تمام تلاش تان این است که ملت عزیز و مقتدر ایران را به زحمت بیاندازد بدانید به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید چرا که ملت ایران یکپارچه و منسجم است و ما نیز اجازه نخواهیم داد که مشکلی برای مردم پیش بیاید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *