محکومیت سنگین برای ایران در پرونده ویلموتس محکومیت سنگین برای ایران در پرونده ویلموتس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / محکومیت سنگین برای ایران در پرونده ویلموتس

محکومیت سنگین برای ایران در پرونده ویلموتس

ایسنا: فدراسیون جهانی فوتبال در نهایت حکم پرونده ایران و مارک ویلموتس را اعلام و فدراسیون فوتبال ایران را موظف به پرداخت ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار یورو به سرمربی سابق تیم ملی تحت عنوان غرامت کرده است.

بعد از ماه‌ها کش مکش و ارائه لاحیه طرفین به کمیته تعیین وضعیت فیفا، اتاق حل اختلاف با تایید قسمتی از درخواست ویلموتس اعلام کرده فدراسیون فوتبال ظرف مدت ۳۰ روز باید به تعهدات خود در این پرونده عمل کند.

با این وجود با توجه به غرامت سنگین ایران در این پرونده، مسئولان فدراسیون فوتبال ظرف روزهای آینده درخواست ریز پرونده را از فیفا خواهند کرد که چرا و چگونه این تصمیم علیه فوتبال ایران اتخاذ شده است.

در این صورت مهلت ۳۰ روزه فیفا برای پرداخت غرامت به حالت تعلیق در می‌آید و از این پس فدراسیون فوتبال ۲۱ روز برای درخواست تجدیدنظر در دادگاه حکمیت ورزش مهلت خواهد داشت.

علاوه بر این فدراسیون فوتبال باید مبلغی در حدود ۵ هزار یورو نیز به عنوان هزینه دادرسی به کمیته تعیین وضعیت واریز کند.

طبق یک حساب سرانگشتی و براساس قیمت یورو در بازار ایران، فدراسیون فوتبال موظف به پرداخت ۱۶۵ میلیارد تومان به حساب سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی است.

ویلموتس بعد از ۵ ماه حضور در ایران و مربیگری تیم ملی در ۴ بازی رسمی که با دو شکست به عراق و بحرین همراه بود، به علت دریافت نکردن مطالباتش در فیفا و به علت نقض قرارداد شکایت کرد.

واکنش فدراسیون به شایعه محکومیت در پرونده ویلموتس

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «با توجه به انتشار شایعاتی مبنی بر صدور حکم فیفا درباره پرونده سرمربی سابق تیم ملی برای تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند هیچ رایی در این باره از سوی فدراسیون جهانی به این فدراسیون واصل نشده است.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  واکنش خواهر سحر زکریا به استوری جنجالی‌اش

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *