مطهری: با رای دادن به ۸۰درصد آرزوهایتان برسید مطهری: با رای دادن به ۸۰درصد آرزوهایتان برسید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مطهری: با رای دادن به ۸۰درصد آرزوهایتان برسید

مطهری: با رای دادن به ۸۰درصد آرزوهایتان برسید

ایرنا: نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: می‌توانیم با حضور در انتخابات به ۷۰ تا ۸۰ درصد آرزوهای خود برسیم و امیدوارم مشارکت فعالی از طرف مردم داشته باشیم. 

مطهری: با رای دادن به ۸۰درصد آرزوهایتان برسید

علی مطهری در جمع خبرنگاران با تبریک عید فطر:

* در شرایط ویژه هستیم و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات پیام بسیار مهمی برای دنیا دارد.

* (با بیان اینکه مشارکت برای غربی ها ، آمریکایی‌ها، اروپایی ها و کشورهای همسایه ما همچنین برای چین و روسیه هم پیام دارد) مشارکت در رفع سریعتر تحریم‌ها و احیای برجام و در بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم هم اثر خواهد گذاشت. بنابراین مردم فکر نکنند شرکت کردن یا نکردن آنان در انتخابات فرقی به حال آنان ایجاد نمی‌کند و تاثیری نخواهد داشت و چیزی اصلاح نخواهد شد.

* می‌توانیم با حضور در انتخابات به ۷۰ تا ۸۰ درصد آرزوهای خود برسیم و امیدوارم مشارکت فعالی از طرف مردم داشته باشیم. مردم ما مردمی هستند که هر وقت احساس کنند انقلاب اسلامی نیازمند کمک و حضور آنها است وارد می‌شوند.

* کسی که رای بهتری دارد، دیگران باید به او کمک کنند تا پیروز شود تا فردی از طرف مقابل پیروز نشود اما فعلا تصمیمی برای کنار رفتن به نفع کسی ندارم و تا آخر هم خواهم ماند.

* (درباره تایید صلاحیت و رد صلاحیت خود): امیدوارم این اتفاق نیفتد و شورای نگهبان تغییر در رویه خود بدهد که این اظهارنظر را دلیل عدم التزام عملی به اسلام تلقی نکند. اگر کسی اظهار نظری داشته باشد، دلیل عدم التزام عملی به اسلام نیست و خود مقام معظم رهبری بارها این حرف را زدند و گفتند اگر کسی نظری مخالف نظر من را داشته باشد باید حرف خود را بزند.

حتما بخوانید:  طرح مفهومی برای ماه عسل فضایی برای زوج‌ها

* اگر مبنا قانون اساسی باشد شورای نگهبان باید بر همین روش عمل کند و کاسه داغ تر از آش نشود و امیدوارم رد صلاحیت اتفاق نیفتد اما اگر دوستان اصراری برای این کار داشته باشند در نهایت تابع قانون هستیم و کاری از ما بر نمی‌آید.

* ( درباره حضور علی لاریجانی یکی از نزدیکان وی در انتخابات): حدود ۲۰ روز است چه حضوری و چه تلفنی با ایشان صحبت نکردم و واقعا اطلاع ندارم که می خواهد بیاید یا نه. به به خاطر ماه رمضان و مسائل کرونا دیدار و صحبتی نداشته ایم و از ستاد انتخابات که برگردم خدمت ایشان می‌رسم و عید را تبریک می‌گویم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *