معرفی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا معرفی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / معرفی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا

معرفی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا

ورزش سه: فیفا دقایقی پیش کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ و محمد صلاح را به عنوان سه نامزد نهایی بهترین بازیکنان سال معرفی کرد.

 از دو سال پیش که فیفا و فرانس فوتبال به همکاری خود پایان دادند، فیفا اقدام به معرفی بهترین بازیکن سال با عنوان The Best کرد و در دو سال گذشته رونالدو برنده این جایزه شده است. از سال گذشته نیز فیفا تصمیم گرفت این جایزه را در اواخر ماه سپتامبر اهدا کند تا معرف بهترین بودن بازیکن در طول یک فصل باشد و نه یک سال میلادی.

معرفی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا

چندی پیش اسامی ۱۰ نامزد نهایی اعلام شد(دی بروین، واران، صلاح، هازارد، هری کین، امباپه، مودریچ، رونالدو، مسی و گریزمان) و دقایقی قبل، رونالدو، مودریچ و صلاح به عنوان سه نامزد نهایی معرفی شدند. بدون شک عدم حضور مسی در بین سه نامزد نهایی می تواند اتفاق قابل توجهی باشد.

معرفی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا

هفته گذشته، یوفا لوکا مودریچ را به عنوان بهترین بازیکن سال معرفی کرد و پس از او رونالدو و صلاح در رده های بعدی قرار گرفتند. با توجه به قهرمانی مودریچ و رونالدو با رئال در لیگ قهرمانان، به نظر، این دو شانس بیشتری نسبت به محمد صلاح خواهند داشت. به خصوص مودریچ که بر خلاف رونالدو، جام جهانی بسیار موفقی را نیز پشت سر گذاشت و بهترین بازیکن آن رقابت ها نیز برگزیده شد.

مسی با توجه به اینکه همراه بارسا در لیگ قهرمانان توفیقی کسب نکرد و با آرژانتین در جام جهانی نیز ناموفق بود در میان سه نامزد نهایی قرار نگرفت. غیبت گریزمان در میان سه نامزد نهایی نیز قابل توجه است.

حتما بخوانید:  ممانعت از حضور دختر ۹ ساله در جشنواره فجر

معرفی سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا

برنده نهایی روز دوم مهر در لندن و با رای هواداران، مربیان و کاپیتان های ملی و نیز روزنامه نگاران مشخص خواهد شد.

رونالدو و مسی هر کدام با ۵ بار برنده شدن این عنوان رکورددار هستند. رونالدوی برزیلی، مارکو فن باستن و زیدان با سه بار در رده های بعدی قرار دارند. ماتیوس و رونالدینیو نیز دو بار بهترین بازیکن سال فیفا شده اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *