مُد روز فوتبال ایرانی؛ علیه پرسپولیس و داوری باش مُد روز فوتبال ایرانی؛ علیه پرسپولیس و داوری باش | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مُد روز فوتبال ایرانی؛ علیه پرسپولیس و داوری باش

مُد روز فوتبال ایرانی؛ علیه پرسپولیس و داوری باش

خبر ورزشی: پرسپولیس طی سه سال گذشته دو بار قهرمان لیگ ایران شده، یک بار نایب قهرمان شده، دو بار به نیمه نهایی آسیایی رسیده، یک بار فینالیست شده،دو بار قهرمان سوپر جام شده، آن ها یک سال محروم از نقل و انتقالات بودند، اما روی همان مدار ماندند.

بعضی بازی ها اندازه ۱۱ نفر بازیکن نداشتند اما متمول ترین تیم های عربی را شکستند و خلاصه این که بعد سه سال شاید این که هنوز برای قهرمانی ولع دارند عجیب باشد، حالا آن ها کاری کردند که فضای فوتبال ایران در نسبت با آن ها تعریف می شود، یعنی شما یا هوادار این حجم تلاش و موفقیت هستید یا علیه آن ها.

مدت هاست که در استادیوم ها پرچم کاشیما دست به دست می شود،اتفاقی که سابقه نداشته و حالا امثال رحمتی و قلعه نویی که روزگاری وسط زمین و در همین آزادی برای هم زبان در آوردند،به اسم عدالت طلبی به داوران تهمتی می زنند که اثباتش دشوار است، گو این که باید ارجاع داد به ماجرای ابراهیم توره، عیسی اندوی،سید حسین حسینیِ مظلوم،طالب لو و….

بله،قطعا پنالتی بازی با سپاهان ناروا بود، گُل صیاد سالم بود،اما آیا همه ی ناکامی ها و خوش کامی ها اندازه ی چند اشتباه داوری است؟ چرا باید فریب فضای ادمین های مجازی را بخوریم؟ خانواده های آن داوران چه گناهی کرده اند؟

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  درگیری بین بیرانوند و کالدرون تکذیب شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *