نامه آدیداس به ایران: ما را درک کنید! نامه آدیداس به ایران: ما را درک کنید! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نامه آدیداس به ایران: ما را درک کنید!

نامه آدیداس به ایران: ما را درک کنید!

خبرآنلاین: جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای فوتبال ایران روزهای خوب و خاطره انگیزی را به همره داشت که در نهایت با یک ناکامی غرور آمیز به پایان رسید. با این حال یکی از نکات منفی که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار داد، ماجرای تحریم نایکی و قطع همکاری آدیداس با فدراسیون فوتبال ایران بود.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با وجود تحریم‌های آمریکا با لباس‌های برند آدیداس در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل حریفانش قرار گرفت. فدراسیون فوتبال قصد داشت طبق قراردادی که با آدیداس دارد، در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با لباس‌های آدیداس به میدان برود اما به یک باره آدیداس اعلام کرد که دیگر امکان ادامه‌ همکاری با ایران را ندارد.

این اقدام آدیداس باعث شد تا همه فکر کنند که این برند هم راه نایکی را پیش رو گرفته است، با این که آدیداس مانند نایکی برندی آمریکایی نیست و برای کشور آلمان است اما برای این که بازار کشور آمریکا را از دست ندهد حاضر نشد تا به همکاری‌اش با ایران ادامه‌ دهد.

فدراسیون فوتبال در واکنش به این اقدام آدیداس در نامه‌ای رسمی به معاون این شرکت، از این اقدام آدیداس گلایه کرد. در روزهای گذشته معاون آدیداس به نامه فدراسیون فوتبال پاسخ داده است و تلویحا اعلام کرد که ادامه‌ همکاری با ایران قابل پذیرش نیست و از فدراسیون فوتبال خواست تا آدیداس را درک کند.

در ادامه‌ این نامه آمده است که آدیداس به دلیل این که در بورس آمریکا فعالیت می‌کند، نمی‌تواند به خاطر تحریم‌های اعمال شده از سوی این کشور به همکاریش با ایران ادامه‌ دهد.

حتما بخوانید:  پرسپولیسِ ۱۰ نفره بال‌های شاهین را چید

معاون آدیداس در پایان این نامه خطاب به فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد تا فدراسیون فوتبال ایران این برند را درک کند و در ادامه راه و با شرایط جدید به درک متقابل برسند.

با این اوصاف و با توجه به نامه آدیداس به فدراسیون فوتبال باید دید فدراسیون فوتبال ایران برای پیراهن‌های تیم‌ ‌ملی در جام ملت‌های امارات چه برنامه‌ای دارد و آیا با یک برند خارجی وارد قرارداد می‌شود یا به همکاری با برندهای داخلی می پردازد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *