نجفی: میترا صدای مرا برای برخی نهاد‌ها می‌فرستاد نجفی: میترا صدای مرا برای برخی نهاد‌ها می‌فرستاد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نجفی: میترا صدای مرا برای برخی نهاد‌ها می‌فرستاد

نجفی: میترا صدای مرا برای برخی نهاد‌ها می‌فرستاد

خبرگزاری برنا: محمد علی نجفی صبح امروز با ورود به دادسرای جنایی تهران در مسیر تحقیقات قضایی مدعی شد همسرش میترا استاد صدای من را برای برخی نهادها ارسال می کرد.

نجفی: میترا صدای مرا برای برخی نهاد‌ها می‌فرستاد

ساعت ۱۱ صبح امروز هشتم خرداد ماه محمد علی نجفی وارد دادسرای جنایی تهران شد و با جای گرفتن مقابل محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران از نحوه قتل همسرش میترا استاد و علل وقوع این جنایت گفت: محمد علی نجفی در ابتدای جلسه بازپرسی مدعی شد یکساعت قبل از معرفی خود به پلیس می خواستم خودکشی کنم ولی منصرف شدم .قبل از اینکه خود را به ماموران تسلیم کنم به قم و سرقبر پدرم رفتم.

وی مدعی شد: برخی نهادها برای میترا استاد صوت می فرستادند. بر سر همین موضوع با ایشان به شدت درگیری داشتیم. بارها تاکید کردم که از یکدیگر جدا شویم ولی حاضر به جدایی نبود.

محمد علی نجفی در ادامه تاکید کرد به هیچ عنوان قصد کشتن همسرم را نداشتم؛ قصد تهدید داشتم، وقتی مرا با اسلحه به دست دید؛ ترسید و دستش را دور گردنم انداخت همین باعث شلیک گلوله ها شد.

نجفی با بیان اینکه در مدت پس از ازدواج اثری از خیانت ایشان به خود ندیدم افزود : ولی مدام میترا استاد مرا تهدید به خیانت و ارتباط با مردانی که قبل از من با آنها ارتباط داشت می کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه میترا استاد همیشه مرا تهدید می کرد که زندگی ات را نابود خواهم کرد گفت: همسردومم تاکید داشت که ابتدا زندگی زن اولم و دخترم را از بین می برد و سپس با خیانت به من زندگی مرا نابود خواهد کرد .

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وضعیت بازار سهام به زبان کارتون: بورس دفن شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *