نسخه دکتر عَلَفی، حائری شیرازی را به کشتن داد؟ نسخه دکتر عَلَفی، حائری شیرازی را به کشتن داد؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نسخه دکتر عَلَفی، حائری شیرازی را به کشتن داد؟

نسخه دکتر عَلَفی، حائری شیرازی را به کشتن داد؟

انصاف نیوز: این روزها با طرح ادعاها و اظهارات برخی مدعیان طب سنتی و اسلامی درباره‌ کرونا، سخنان دو ماه پیش فرزند آیت الله شاهرودی درباره‌ علت مرگ او یادآوری شده است.

پیگیری ها برای پیدا کردن فردی که فرزند آیت الله هاشمی شاهرودی به آن اشاره کرده است بی نتیجه ماند اما به نظر می‌رسد یکی از شناخته شده‌ترین مدعیان طب اسلامی باشد که در روزهای اخیر هم موضع عجیبی از او منتشر شده و مدعی توان درمان فرد مبتلا به کروناست.

با این حال فرزند مرحوم آیت الله حائری شیرازی در یادداشتی تلگرامی مدعی است که پدرش و مرحوم آیت الله شاهرودی از تجوزهای حسین روازاده استفاده کرده‌اند.

نسخه دکتر عَلَفی، حائری شیرازی را به کشتن داد؟

حسین روازاده و عباس تبریزیان مدعیان طب اسلامی که بسیار حاشیه ساز شده اند

حجت الاسلام شهاب الدین حائری شیرازی فرزند مرحوم حائری شیرازی امام جمعه‌ سابق شیراز در یادداشتی تلگرامی نوشت: مرحوم پدر، علی رغم تاکید همه اطبا بر ضرورت عمل جراحی و برداشتن عضو سرطانی به طبابت طبیب عَلَفی که آیت الله هاشمی شاهرودی معرفی کرده بود گردن نهاد این شخص کسی نبود جز همان حکیم! روازاده معروف. که بعدا فرزند ارشد مرحوم آیت الله محمود شاهرودی ریاست مجمع تشخیص مصلحت با تاسف سبب مرگ زودهنگام پدر خویش را عمل به طبابت همین شخص دانست و تاخیر در عمل به دستور پزشکان جدید.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آمادگی ترامپ برای کمک کرونایی به ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *