نظر آمریکایی‌ها؛ بایدن دوره ۴ساله را تمام نمی‌کند نظر آمریکایی‌ها؛ بایدن دوره ۴ساله را تمام نمی‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نظر آمریکایی‌ها؛ بایدن دوره ۴ساله را تمام نمی‌کند

نظر آمریکایی‌ها؛ بایدن دوره ۴ساله را تمام نمی‌کند

خبرگزاری فارس: همزمان با شدت گرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره اعلام گزینه جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۱۳ آبان ماه آمریکا نتیجه یک نظرسنجی در این کشور نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها به توانایی بایدن برای پایان دادن به دوره چهار ساله ریاست جمهوری تردید دارند.

به نوشته شبکه راشا تودی، موسسه راسموسن نتیجه یک نظرسنجی از رای‌دهندگان آمریکایی در انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) ریاست جمهوری این کشور منتشر کرد که در آن اکثریت شرکت‌کنندگان اعلام کردند که بایدن ۷۷ ساله توان جسمی پایان دادن به دوره ۴ ساله ریاست جمهوری را ندارد.

یک نظرسنجی جالب درباره ریاست‌جمهوری بایدن

۵۹ درصد از کل شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که از نظر آنها در صورت پیروزی جو بایدن بر دونالد ترامپ او امکان به پایان رساندن دور اول ریاست جمهوری خودش را نخواهد داشت و معاون بایدن جایگزین او خواهد شد.

نکته قابل تامل و جنجالی، اعتقاد تقریبا نیمی از دموکرات‌های شرکت کننده در این نظرسنجی به این موضوع است که بایدن توان جسمی به پایان رساندن دور اول ریاست جمهوری را ندارد.

۷۳ درصد از جمهوری‌خواهان و ۵۷ درصد از حامیان احزاب مستقل در آمریکا هم گفتند که بایدن نمی‌تواند دور اول و چهار ساله ریاست جمهوری خودش را پایان دهد و معاونش جانشینش خواهد شد.

به گزارش راشا تودی، «نتیجه نظرسنجی راسموسن همچنین نشاندهنده آن است که چقدر مخاطرات درباره موضوع انتخاب گزینه معاونت ریاست جمهوری بایدن بالا است».

رسانه‌های آمریکایی طر روزهای اخیر از اعلام قریب الوقوع گزینه بایدن برای منصب معاونت ریاست جمهوری این کشور خبر دادند.

پیش از این در خبرها آمده بود، «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت اوباما و «کامالا هریس» سناتور سیاه پوست ایالت کالیفرنیا دو گزینه نهایی بایدن برای این منصب هستند

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ادعای روزنامه آمریکایی: ایران در لیست سیاه FATF

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *