نظر علم‌الهدی درباره کاهش ارزش پول ملی نظر علم‌الهدی درباره کاهش ارزش پول ملی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نظر علم‌الهدی درباره کاهش ارزش پول ملی

نظر علم‌الهدی درباره کاهش ارزش پول ملی

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه مشهد گفت: کاهش ارزش پول ملی برای ما یک درد و فشار اقتصادی است اما این مساله نه غیرت ما را بهم میزند و نه به هویت جامعه ولایی ما می‌تواند ضربه بزند.

علم‌الهدی: کاهش ارزش پول ملی برای ما درد است

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی:

* یکی از توصیه‌ها و سفارشاتی که در مورد تقوا وجود دارد پرداختن به مصادیق عملیاتی تقوا است که باید مورد بحث قرار گیرد و این مهم را در ارتباطات خانوادگی مورد بحث قرار دادیم.

* خانواده نمایشگاه تقوا است، مجموعه حرکات و گفتاری که در خانواده ظاهر می‌شود بایستی نشانگر تقوا باشد. پدر و مادر نسبت به مسائل خانواده باید حساسیت داشته باشند و این هم نمونه‌ای از تقوا است.

* فرزند گناهکار را ما در خانواده پرورش داده‌ایم؛ وقتی در خانه مقابل بچه گناه می‌کنیم نخستین اثر این است که قبح گناه در نزد بچه از میان می‌رود.

* کاهش پول ملی برای ما یک درد و فشار اقتصادی و مشکل است اما کاهش پول ملی نه غیرت ما را بهم می‌زند و نه هویت جامعه ولایی ما را ضربه می‌زند؛ صدها سرمایه و افتخار و نظام در این انقلاب داریم که هویت ما در کنار اثربخشی عشق اهل بیت(ع) کاملا محفوظ است و بزرگترین مسئله‌ای که ما زبانزد مردم جهان کرده و ملتهای مسلمان روی کره زمین به ما به عنوان جامعه دینی پیشرفته نگاه می‌کنند رشد دانش بنیان جامعه ماست که در عرصه‌هایی حتی از کشورهای پیشرفته دنیا جلو افتاده‌ایم و این بخاطر برکات جامعه ولایی است.

* در آمریکا واکسن درست کرده‌اند؛ کرونا در انگلستان و آمریکا غوغا کرده و قتل عام به راه انداخته و آدم کشی کرونا آنها را مستأصل کرده است. مردمش اما جرات ندارند این واکسن را تزریق کنند. مردم آمریکا اطمینان به واکسن آمریکایی ندارند. بچه جوان‌های متدین با ایمان ما که سن پائینی دارند واکسن ایرانی اطمینان بخش ایجاد کرده‌اند و موسس اصلی این تشکیلات واکسن سازی دختر دردانه خود را تسلیم تزریق آزمایش انسانی این واکسن می‌کند و امروز شاهدیم که آنتی بادی این واکسن تا ۸ برابر رشد کرده است.

حتما بخوانید:  تصمیم جبهه اصلاحات درباره همتی اعلام شد

*  آنها حتی اطمینان ندارند که واکسن خودشان را تزریق کنند و تن به کشتار ویروس کرونا داده‌اند اما حاضر نیستند این واکسن را تزریق کنند و آزمایش انسانی‌شان هم بی نتیجه بوده است.

* در سوابق آنها نیز دیده می‌شود که برای مثال در جریان واکسن سرخک تعداد زیادی نوزاد بی‌گناه را کشتند و یا در جریان واکسن ایدز نیز مردم دنیا را سوژه آزمایش واکسن خود کردند. اگر واکسن آنها مفید باشد به ما نمی‌دهند. ابتدای کرونا از یک شرکت انگلیسی چند میلیون ماسک خریداری کردیم اما از ورودش ممانعت کردند. از کره جنوبی چندین هزار کیت کرونا خریداری شد و وقتی خواستند اینها را وارد کشور کنند باز هم نشد.

* خوشبختانه ما هم ماسک را ساختیم و در انبارهای دو شرکت ما بیش از ۶ میلیون ماسک وجود دارد که در داخل مصرف ندارد و کیت کرونا نیز ساختیم و فرانسه این کیت کرونا را از ما گرفت و به فرانسه صادر شد و این قدرت علمی ماست که بیانگر عزت جوانان مقتدر ماست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *