نقدی: سپاه الگوی موفق خیلی از کشورها است نقدی: سپاه الگوی موفق خیلی از کشورها است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نقدی: سپاه الگوی موفق خیلی از کشورها است

نقدی: سپاه الگوی موفق خیلی از کشورها است

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند.

 سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه معاونین جدید سپاه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یک بار دیگر مورد لطف و عنایت و اعتماد فرمانده معظم کل قوا قرار گرفتم. امروز توفیقی بالاتر از خدمت در سپاه نیست چرا که این نهاد بالاتر این افتخارات را در دل خود جای داده است.

نقدی: کشور‌های دیگر دوست دارند نهادی مانند سپاه داشته باشند

وی با بیان اینکه ستاد سپاه در این شرایط حساس مسئولیت‌های سختی را بر دوش دارد افزود: تحول و پیشرفت به جز با مشارکت همه حاصل نمی‌شود و آحاد سپاه باید در این تحول سهیم باشند و با انگیزه معنوی خود حرکت کنند. ما نباید به این دلخوش باشیم که در واحد خودمان تلاش شبانه‌روزی داریم، این یک رکن کار است، رکن دیگر هماهنگی و هم افزایی است حرکت‌های جزیره‌ای و جدا از هم ما را به اهدافمان نمی‌رساند.

سردار نقدی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیج متعلق به همه کشور از جمله سپاه است خاطر نشان کرد: هیچ کس نباید از توسعه بسیج نگران باشد. سپاه پدر بسیج است و بسیج نیز فرزند رشید سپاه است و باید میدان را برای کمک کردن بسیج به کل کشور فراهم کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: یکی از دغدغه ها و انتظارات رهبری در گام دوم انقلاب تحقق دولت اسلامی است و مهمترین کاری که سپاه برای تحقق دولت اسلامی می تواند انجام دهد این است که یک سازمان الگو و معیار برای کشور درست کند تا بتوانیم به دیگران آدرس بدهیم.

حتما بخوانید:  لیر ترکیه، همچنان در حال سقوط است

وی در پایان تاکید کرد: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *