نماینده اصفهان: آمریکا، کشور جهان سومی شده! نماینده اصفهان: آمریکا، کشور جهان سومی شده! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده اصفهان: آمریکا، کشور جهان سومی شده!

نماینده اصفهان: آمریکا، کشور جهان سومی شده!

عصر ایران: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده اصفهان گفت: آمریکا امروز از یک کشور قدرت جهان اولی به کشوری جهان سومی با تمام ویژگی های آن تبدیل شده الان بدهکارترین کشور دنیا است.

یک نماینده: آمریکا به کشور جهان سوم تبدیل شده!

عباس مقتدایی:

* بررسی ها کارشناسی ما نشان می دهد بخش قابل توجهی از مشکلات و موانع کشور ناشی از سومدیریت است و به درون کشور بازمی گردد البته بخشی از مباحث مربوط به دیپلماسی اقتصادی ما به موضوعات برون مرزی هم بازمی گردد که هر کدام از اینها سهم شان مشخص است .

* اگر جمهوری اسلامی ایران بر موضع اصولی خود پافشاری کند در جنگ اراده ها همانگونه که تاکنون پیروز شده است پیروز خواهد شد،فقط باید به این نکته توجه کنیم که آمریکا امروز از یک کشور قدرت جهان اولی به کشوری جهان سومی با تمام ویژگی های آن تبدیل شده الان بدهکارترین کشور دنیا است. .دولت این کشور توان صحیح برگزاری انتخابات را ندارد و دیکتاتوری در آن رخ نموده است ،تبعیض نژادی و نادیده گرفتن آزادی های مدنی وجود دارد و همه این عوامل نشان می دهد که فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در ایالات متحده آمریکا در حال رخ دادن است.

* (در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند که بازگشت آمریکا به برجام تاثیرات مستقیم در اقتصاد کشور دارد و همین موضوع می تواند مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببرد): انتخابات۱۴۰۰ایران تابع مناسبات داخلی است و قطعا مناسبات خارجی نمی تواند در کشوری که بالاترین حد مردم سالاری در منطقه دارد را تحت شعاع قرار دهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  چرت بایدن حین دیدار با نخست‌وزیر اسرائیل

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *