نماینده اصفهان: شعار علیه روحانی، شوخی بوده! نماینده اصفهان: شعار علیه روحانی، شوخی بوده! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده اصفهان: شعار علیه روحانی، شوخی بوده!

نماینده اصفهان: شعار علیه روحانی، شوخی بوده!

خبرگزاری برنا: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در واکنشی عجیب عنوان کرد: در حال حاضر همه باید به فکر وحدت و پیشبرد امور کشور باشیم شاید این موضوع در قالب شوخی بوده است.

«عباس مقتدایی خوراسگانی»، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با توهین به رئیس جمهور در جریان راهپیمایی بیست و دوم بهمن در اصفهان گفت: آنطور که پیداست در یک بخشی خارج از مسیر اصلی راهپیمایی این اتفاق رخ داده اما اینکه آیا برنامه‌ ریزی قبلی بوده یا نه؟! من از کیفیت آن اطلاعی ندارم و فقط تصاویری را مشاهده کردم.

واکنش نماینده اصفهان به شعار مرگ بر روحانی

او افزود: در روزهای جشن ملی همه باید متناسب با نیاز جامعه از اصول اساسی انقلاب دفاع کنند و این یک اصل پذیرفته شده است و همه باید از نظر رعایت احترام، مسئولین کشور را محترم بشماریم.

مقتدایی تاکید کرد: هیچ فرد انقلابی نباید خارج از معیارهای پذیرفته شده کشور عمل کند. البته بازبینی فیلم مربوطه نشان می دهد این افراد ده بیست نفر یا چند ده نفر بیشتر نیستند و نمی توان آنها را به عنوان مجموعه ای از راهپیمایی کنندگان در نظر گرفت.

او اضافه کرد: در واقع من فکر می کنم این صحنه خارج از مسیرها بوده است.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: همه ملت می دانند که رعایت هنجارها و رعایت مقررات باید در همه سطوح انجام بگیرد. من عقیده دارم نباید به حاشیه هایی که به اساس وحدت ملت لطمه می زند، وارد شویم. اگر خطایی در جایی اتفاق افتاده است نباید آنگونه رفتار کرد که گویی اصلی اساسی که همان وحدت ملت، هم گامی و هم راهی مردم با نهاد های قانونی است، خدشه دار شود.

حتما بخوانید:  ۶۰ثانیه با خبر؛کاهش وزن مرغ‌ها و ربودن بسیجی‌ها

او اظهار کرد: در مجموع و در یک کلمه عرض می کنم که این رخداد مربوط به یک جریان کلی راهپیمایی نیست و در حال حاضر همه باید به فکر وحدت و پیشبرد امور کشور باشیم شاید این موضوع در قالب شوخی بوده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *