نماینده شوش: حمله کرونا به ایران، کارِ آمریکاست نماینده شوش: حمله کرونا به ایران، کارِ آمریکاست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده شوش: حمله کرونا به ایران، کارِ آمریکاست

نماینده شوش: حمله کرونا به ایران، کارِ آمریکاست

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آمریکا اواسط دی ماه گفته بود که مراکز فرهنگی و باستانی ما را مورد حمله قرار می‌دهد. ما نباید منتظر تعلیق یا لغو تحریم‌های آمریکا باشیم.

سید راضی نوری در مورد تأثیر ویروس کرونا بر سیاست بین‌الملل گفت: کارشناسان بیوتروریسم و جنگ‌های میکروبی معتقدند که ویروس کرونا توسط بشر ساخته شده است. بعضی از کشورها مثل چین مانع دست یافتن آمریکا به منافعش بودند. اقتصاد چین، سدی مهم در برابر آمریکا بود و هست.

نماینده مردم شوش در مجلس با اشاره به «تهدید ترامپ به مراکز فرهنگی ایران» گفت: آمریکا اواسط دی ماه گفته بود که مراکز فرهنگی و باستانی ما را مورد حمله قرار می‌دهیم. تحلیل‌گران، حملات میکروبی کرونایی را عامل تعطیلی مراکز فرهنگی ما می‌دانند. همه این حملات، با برنامه است اما خداروشکر دامن خود آنها را گرفته است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: ما نباید انتظار داشته باشیم که کشوری مثل آمریکا دلش به حال ما بسوزد و تحریم‌ها را لغو کند چرا که دشمن قسم‌خورده ماست. دل خوش کردن به لغو تحریم‌ها از سادگی ماست. آمریکا می‌خواهد کشورها را ضعیف نگه دارد پس آنها را زیر فشار خود نگه می‌دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین چیزی که مسوولان برای دوران پساکرونا برای آن برنامه ریزی داشته باشند چیست؟ گفت: ما باید خودمان را آماده کنیم نباید به کم شدن یا لغو تحریم‌های آمریکا دل خوش کنیم البته پیگیری‌هایی برای تعلیق یا لغو تحریم‌ها وجود دارد اما آمریکا فعلا روحیه لغو یا تعلیق ندارد. ما باید برنامه‌های خودمان را داشته باشیم. ما باید اقتصاد مقاومتی، رونق تولید تولید را جدی بگیریم.

حتما بخوانید:  آمریکا دامنه تحریم‌ها علیه ایران را گسترش داد

نوری در پایان تأکید کرد: در همین بیماری کرونا، ما نه تنها نیازمندی‌های خود را تأمین کردیم بلکه در تولید بعضی کالا خودکفا شدیم و بسیج عمومی داشتیم. اگر جهش تولید را جدی بگیریم و به لغو تحریم‌ها دل خوش نکنیم، موفق می‌شویم. آمریکا کور خوانده است که می‌تواند ملت ولایت‌مدار ایران شکست دهد. ملت با دولت و دولت با ملت باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *