نماینده مجلس: تلویزیون از «مائده» قهرمان ساخت! نماینده مجلس: تلویزیون از «مائده» قهرمان ساخت! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده مجلس: تلویزیون از «مائده» قهرمان ساخت!

نماینده مجلس: تلویزیون از «مائده» قهرمان ساخت!

پایگاه خبری انتخاب: طیبه سیاوشی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره پخش مستندی درباره دختر ۱۷ ساله اینستاگرامی به نام «مائده هژبری» از صداوسیما گفت: این ها قهرمان سازی و قهرمان پروری می کنند. این افراد به قدری پررنگ می شوند که به نوعی تمام فضای مجازی را به طرف خودشان می برند.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: متاسفانه آنچه را باید بر اساس قوانین در فضای مجازی انجام می شده، یعنی جریان آزاد اطلاعات و عمل کردن بر اساس فرصت ها و تهدیدها بر اساس مباحث فرهنگی، اجتماعی، قانونی و حقوقی، این کارها را نکرده ایم و الان دچار قضیه ای شده ایم که دختری را به تلویزیون آورده اند که خیلی ها مانند خود من او را نمی شناختند. اما طبیعتا فقط جوانهایی که او را در فضای مجازی می شناختند این برنامه را تماشا نکرده اند، بلکه طیف وسیعی از میلیون ها مخاطب حالا با او آشنا شده اند و به قول دوستانی که فقه می دانند، اشاعه فحشاء انجام شده است.

نماینده مجلس: صدا و سیما از «مائده» قهرمان ساخت!

سیاوشی افزود: ممکن است بخشی از قضیه این باشد که بحث را منحرف کردند و توجهات را از مسئله ای مانند فسادهای ارزی به سمت دیگری کشیده اند، اما بخش دیگری از قضیه این است که متاسفانه آن مواردی را که باید روی آنها تایید و کار کنیم، که سرمایه ای از دست نرود یا چهره کسی تخریب نشود، روی اینها اصلا کار نکرده ایم و بحث را به سمتی می بریم که چنین مسئله ای را برجسته کنیم. اینکه مقصود آنها انحراف از مسائل مهمتر بوده یا نه را نمی دانم اما عملا این اتفاق افتاده.

حتما بخوانید:  روحانیِ اصولگرا: مشکل ارز نه، مشکل عقل داریم

او با بیان اینکه که دست کم می توانستیم به کسانی را که بعد از انقلاب پا به این دنیا گذاشتند فرصتی بدهیم، اما آنها به دلایل مختلف مهاجرت کردند و رفتند، اظهار داشت: در همه دنیا این بحث فالو کردن و اهمیت چنین قضایایی در فضای مجازی وجود دارد اما نه به این شدت که شما را از رویدادهای فرهنگی و سرگرمی های سالم مانند موسیقی و ورزش رویگردان کند اما متاسفانه این فرصت ها در مملکت ما بسیار کم وجود دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *