نمکی: مدل مدیریت دین و سلامت را ارائه می‌کنیم نمکی: مدل مدیریت دین و سلامت را ارائه می‌کنیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نمکی: مدل مدیریت دین و سلامت را ارائه می‌کنیم

نمکی: مدل مدیریت دین و سلامت را ارائه می‌کنیم

باشگاه خبرنگاران جوان: وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت: مدل جدیدی از مدیریت دین و سلامت را به تصویر می‌کشیم.

نمکی: مدل جدید مدیریت دین و سلامت را ارائه می‌کنیم

نمکی: 

* مگر می‌شود شور و عشق عاشقان اهل بیت و بازگویان عزتی امام حسین را خاموش کرد. امروز پرچم تشیع در کشور ما، در جهان اسلام بر افراشته است و این مسئولیت بر عهده ماست.

* در این شرایط حمایت‌های هوشمندانه و با بصیرت مقام معظم رهبری در تاریخ ماندگار خواهد شد. ایشان ضمن حمایت از مدافعان سلامت، بر رعایت دستورالعمل‌ها تاکید دارند و این برای ما سربازان مدافع سلامت بسیار ناب و شیرین است.

 * وقتی رهبری می‌فرمایند « منتظرم ببینیم، ستاد کرونا چه می‌گوید» خود به خود حربه‌ها را از جهان پس گرفته ایم مگر کسانی که بخواهند جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کنند و اگر کسی بخواهد بیرون از این دایره باشد به دنبال صحنه سازی است.

* در چنین شرایطی با عزیزان نشستیم و گفتیم چه کنیم تا ذکر مصیبت کربلا بلند باشد و چه کنیم در عین بلند بودن صدای «یا حسین» کسی نتواند بگوید کسی در روضه امام حسین به کرونا مبتلا شد و به دنیا مدل جدید از مدیریت دین و سیاست و سلامت را به تصویر بکشیم. قصد داریم بگوئیم این کفایت را داریم تا آمیزه عاطفه، دین، انسانیت، اخلاق و سلامت را با هم به تصویر بکشیم .

* در شرایطی که همه راه‌ها را برای ما بسته اند، اجازه ندادیم بیمار ما پشت در بیمارستان بماند یا برای تهیه دارو سرگردان باشد. برای ما مهم این است که آبروی نظام محفوظ بماند و دیگران نتوانند مغلطه کنند.

حتما بخوانید:  حمله ناموفق پلنگ به کُره اسب در گلستان

* من تردید ندارم امسال محرمی سرشار از خرد، شعور در کنار ذکر اباعبدالله خواهیم داشت. همه می‌دانند که مدافعان سلامت ۲ تا ۳ شیفت در لباس‌های گرم و در شرایط سخت خدمت می‌کنند. عده ای می‌خواستند شیوع کرونا در استان‌های سنی نشین مانند خوزستان، کردستان و سیستان و بلوچستان را دست مایه اختلاف شیعه و سنی کنند اما یک بیمار اهل تسنن ما بیرون بیمارستان لحظه‌ای معطل نماند و این حربه‌ها را از دشمن گرفتیم.

* تردید ندارم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم‌های عزاداری محرم به خوبی برگزار خواهد شد؛ در این زمینه هر گونه مشاوره و نظارت را همکاران نظام سلامت ارائه خواهند کرد.

* ما شاهد همدلی و وفاق ملی بودیم و انشالله محرمی با عظمت و با شکوه و با صیانت از سلامت مردم خواهیم داشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *