نیمار تا ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد نیمار تا ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نیمار تا ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد

نیمار تا ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد

ورزش سه: در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد عدم تمایل نیمار به ماندن به پاریس و علاقه این ستاره برزیلی به بازگشت به بارسلونا منتشر شده بود. اما امروز باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد برای تمدید قرارداد سه ساله با نیمار به توافق رسیده و او تا سال ۲۰۲۵ در فرانسه ماندنی خواهد شد.

ستاره برزیلی که در سال ۲۰۱۶ و در انتقالی جنجالی و ۲۲۲ میلیون یورویی به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال راهی پاری سن ژرمن شده بود، در این سال ها تلاش زیادی برای پوشیدن دوباره لباس بارسلونا داشت که البته به سرانجامی نرسید. ابتدا اخبار حاکی از تمدید قرارداد نیمار تا سال ۲۰۲۶ بود، اما او در نهایت برای تمدید تا سال ۲۰۲۵ به توافق رسید. بدین ترتیب نیمار تا سن ۳۳ سالگی و اواخر دوران ورزشی خود در پاریس باقی خواهد ماند.

نیمار تا ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد

پروژه بعدی پیش روی مدیران پاری سن ژرمن را باید حفظ کیلیان امباپه دانست. قرارداد این ستاره جوان و فرانسوی نیز یک سال دیگر تمام می شود و تیم متمول فرانسوی در تلاش برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه است. رئال مادرید مدت هاست برای خرید امباپه وارد عمل شده و حالا و با ماندن نیمار، احتمالا شانس کهکشانی ها برای نهایی کردن این انتقال بیشتر از گذشته شده است.

پاری سن ژرمن علیرغم استخدام نیمار هنوز در رویای فتح لیگ قهرمانان است. فصل گذشته آنها در آخرین گام و در فینال مغلوب بایرن مونیخ شدند و این فصل نیز منچسترسیتی در نیمه نهایی پاری سن ژرمن را مغلوب کرد. باید دید آیا تا پایان دوران حضور نیمار در پاریس این رویا محقق خواهد شد یا خیر.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کیکر: بازگشت علی دایی به فوتبال با اورتون

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *