هادی: پانته‌آ بهرام باید از ملت ایران عذرخواهی کند هادی: پانته‌آ بهرام باید از ملت ایران عذرخواهی کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هادی: پانته‌آ بهرام باید از ملت ایران عذرخواهی کند

هادی: پانته‌آ بهرام باید از ملت ایران عذرخواهی کند

خبرگزاری تسنیم: عوامل و بازیگران “دلدادگان” بعد از حاشیه های فینال ناکام در تالار فیض مرکز همایش های بین المللی صداوسیما حضور یافتند تا پاسخگوی رسانه ها باشند.

هادی در این نشست درباره انتخاب بازیگران گفت: هم در سینما و نمایش خانگی فعالیت داشتم که در این بین بازیگران تلویزیون بیشتر دیده می شوند. من قصدم تلفیق بازیگران به نام و با تجربه و بازیگران جوان بود و اتفاقات خوبی افتاد.

هادی: پانته‌آ بهرام باید از ملت ایران عذرخواهی کند

وقتی دو بازیگر جوان پا به پای بازیگران به نام کار را جلو می برند کار سختی است اما رسالت ما معرفی چهره های جدید است و نقش ارغوان به نحو شایسته ای درآمد. آوردن بازیگران جوان ریسک است و ما باید این ریسک را بپذیریم.

هادی درباره گلایه برخی از عدم شبیه بودن کاراکتر افسانه و استفاده از بازیگران حال، گفت: استفاده از بازیگران با یک روانشناسی جامع انجام می شود. حتما نمی توانستیم لیندا کیانی را گریم زمان پیری انجام دهیم، چون باورپذیر نمی شد و همه بازیگران روی اصول نقش و باورپذیری انتخاب شدند.

هادی: پانته‌آ بهرام باید از ملت ایران عذرخواهی کند

کارگردان دلدادگان با انتقاد از رفتار غیرحرفه ای پانته آ بهرام، خاطرنشان کرد: بارها با پانته آ بهرام صحبت کردم و در طول دو ماه کار سعی کردیم پول ایشان را تسویه کنیم اما این رفتار از یک تئاتری فعال و پویا که تربیت شده این هنر است اصلا زیبنده نبود.

فینال کار را خراب کرد و به مردم هم توهین شد که باید به جای فضاسازی در اینستاگرام که فینال کار نبود و گناه خودش را به گردن تلویزیون بیندازد از ملت ایران عذرخواهی کند و اگر این همه به تلویزیون بی اعتماد است که چک تسویه را می دهیم می گویند نقدا پرداخت نشود جلوی دوربین قرار نمی گیرم، با تلویزیون کار نکنند بهتر است.

حتما بخوانید:  چند سال بعد، هر ایرانی، یک صف شیمی درمانی

هادی: پانته‌آ بهرام باید از ملت ایران عذرخواهی کند

هادی: پانته‌آ بهرام باید از ملت ایران عذرخواهی کند

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *