هزینه ساخت توالت مجلس از جیب مردم نیست هزینه ساخت توالت مجلس از جیب مردم نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هزینه ساخت توالت مجلس از جیب مردم نیست

هزینه ساخت توالت مجلس از جیب مردم نیست

خبرگزاری ایلنا: سید ناصر موسوی لارگانی؛ نماینده مردم فلاورجان در خصوص صرف هزینه‌های گزاف از سوی مجلس در برخی موارد، مانند تعمیر سرویس بهداشتی گفت: نه فقط در بحث سرویس بهداشتی‌ها، بلکه بسیاری از هزینه‌های دیگری که در مجلس در حال انجام است، خلاف شرع قانون و ظلم است. نباید این حجم از هزینه اضافی در مجلس شورای اسلامی کشور وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: هزینه‌‌‌‌هایی مثل گیت‌های اضافی که در مجلس طراحی شده یا به عنوان مثال من سه دوره است که در مجلس هستم و در این سه دوره فقط نمازخانه مجلس سه بار تغییر کرده است، اتاقک‌هایی که کارمندان استفاده می‌کردند با هزینه‌‌‌های سنگین پانل‌‌‌بندی کرده بودند و با نئوپان جداسازی شده بود که بعد دوباره آنها را جمع کردند.

این نماینده اصولگرا در پاسخ به سوالی مبنی براینکه باتوجه به وضعیت معیشت مردم، این ریخت و پاش‌ها و هزینه‌های اضافی چه ضربه‌ای به مردم و اعتماد آنها به مجلس و نمایندگان می‌زند، اظهار داشت: این هزینه‌ها از جیب مردم نمی‌شود، هزینه‌ها از بودجه‌ای است که برای مجلس مصوب شده و شاید بهتر باشد برای کارهای لازم‌تر و واجب‌تری در مجلس هزینه شود اما هزینه‌ای از جیب مردم نمی‌شود که مردم بتوانند به آن معترض باشند.

لارگانی افزود: هزینه‌هایی که در مجلس می‌‌‌شود تاثیری روی جیب مردم ندارد، اگر بخواهیم اینطور حساب کنیم، دولت خلاف شرع‌های بیشتری از این نظر انجام داده است.

وی مدعی شد: ما در دوره قبل از روحانی هم رئیس‌‌‌جمهور داشتیم و هیچ کدام در مجموعه ریاست‌‌جمهوری استخر نساختند، اما روحانی در مجموعه ریاست‌‌‌جمهوری استخر ساخت.

حتما بخوانید:  پاسخ دولت به انتقادات از استاندار سابق خوزستان

این عضو فراکسیون ولایی با اشاره به ممنوعیت دادن افطاری از سوی نهادهای دولتی تصریح کرد: سال قبل مصوب شد افطاری داده نشود و ممنوع اعلام شد اما بازهم روحانی به گروه‌های مختلفی در ماه رمضان امسال افطاری داد. در واقع ریخت و پاش‌های دولت صد برابر مجلس است.

لارگانی با بیان اینکه برای هزینه‌های مجلس از بودجه مردم هزینه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی نهادها بودجه‌های جدا دارند و از بودجه مردم چیزی هزینه نمی‌شود.

وی در واکنش به اینکه به هر حال، محل تامین بودجه، مالیات و پول نفت است، ابراز داشت: قوه قضائیه، دولت و تمامی نهادها بودجه جداگانه دارند، مجلس هم دارد. البته بهتر است هزینه‌های اضافی صرف اموری مثل مرکز پژوهش‌های مجلس شود که بسیار از مجلس دور است و لازم است به آن نزدیک شود.

نماینده مردم فلاورجان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برخی نمایندگان تجمل گرایی دارند و این در وضعیت فعلی معاش مردم چه تبعاتی خواهد داشت، ابراز داشت: نماینده‌ها ریخت و پاش خاصی ندارند، من مهمانانی از روستا دارم که باورشان نمی‌شود من قورمه سبزی می‌خورم و بارها به من می‌گویند چرا شما وقتی نماینده هستید این غذا را می‌خورید؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *