همتی: رپ گوش می‌دهند اما آن را ممنوع کرده‌اند همتی: رپ گوش می‌دهند اما آن را ممنوع کرده‌اند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همتی: رپ گوش می‌دهند اما آن را ممنوع کرده‌اند

همتی: رپ گوش می‌دهند اما آن را ممنوع کرده‌اند

ایسنا: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: چرا باید کلهر، کسمایی، شجریان را ندیده بگیریم و وقتی نوبت انتخابات شد رپ را بگذاریم داخل برنامه‌های خودمان؟

همتی در بخش پایانی سخنان خود در این مناظره اظهار کرد: عملکرد همه مشخص است. نحوه نگاه دوستان به جامعه از صحبت هایشان مشخص است. ما چه حقی داریم که برای جامعه اینگونه تصمیم بگیریم و رفتار کنیم که چگونه راه بروند و چگونه زندگی کنند. بگذارید مردم زندگی‌شان را بکنند.

همتی: خورشان رپ گوش میدهند، اما ممنوع کردند

وی افزود: مکاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دوستان می‌گویند ما اهل تعامل هستیم. در برنامه‌های خودشان رپ پخش می‌کنند اما رپ را ممنوع کرده‌اند. چرا باید کلهر، کسمایی، شجریان را ندیده بگیریم و وقتی نوبت انتخابات شد رپ را بگذاریم داخل برنامه‌های خودمان؟

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دوستان می‌گویند ما اهل تعامل هستیم. در برنامه‌های خودشان رپ پخش می‌کنند اما رپ را ممنوع کرده‌اند. نوجوانان ما به سمت موسیقی کی‌پاپ یا پاپ کره‌ای رفته‌اند. ما هنوز رپ خودمان زیرزمینی است. اینها را چه کسی جواب می‌دهد؟ مگر رییس جمهوری نباید این را پیگیری کند.

وی یادآور شد: چرا باید کلهر، کسمایی، شجریان را ندیده بگیریم و وقتی نوبت انتخابات شد رپ را بگذاریم داخل برنامه‌های خودمان؟

همتی ادامه داد: من همه چیز را از زاویه اقتصاد حل می‌کنم. ما باید تعارض منافع را حل کنیم و گروه‌های ذی نفع را حل نکنیم مشکل بر جای می‌ماند. اینها دارند در هنر هم «هیولا» می‌سازند و پول های کثیف ردوبدل می‌کنند.

وی یادآور شد: می‌گویند ما دنبال حسینه کردن کاخ سفید نیستیم، مگر شما سوار ترک این آقایان نشدید و بر سرشان بوسه زدید؟

حتما بخوانید:  توقف پرسپولیس در جَو متشنج خوزستان

همتی تصریح کرد: آقای رئیسی شما به ما می‌گویید که کمتر از کارمندانی هستیم که از شما شکایت کردند. چهل سال در کشور خدمت کردیم به ما  می‌گویید در حد کارمند شما هستیم؟ شما الان به ما که در برابر شما کاندیدا شدیم توهین می‌کنید. وقتی جلوی مردم به ما اینطور می‌گویید مگر از شما کمتر هستیم؟

وی گفت: ما می‌خواهیم این روش را عوض کنیم و هر یک نفر باید به ده نفر زنگ بزند و همه باید به صحنه بیایند و این شیوه متلک و طعنه زنی عوض شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *