همراهی شان پن با آوارگان اوکراینی با پای پیاده همراهی شان پن با آوارگان اوکراینی با پای پیاده | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همراهی شان پن با آوارگان اوکراینی با پای پیاده

همراهی شان پن با آوارگان اوکراینی با پای پیاده

همشهری آنلاین: شان پن، هنرپیشه و کارگردان امریکایی برای ساختن فیلم مستندی از بحران اوکراین به کی‌یف رفته بود، با پای پیاده با آوارگان اوکراینی وارد لهستان شد.

به نقل از رویترز؛ شان پن ۶۱ ساله عکسی از خودش که روز دوشنبه در حساب توئیترش ارسال کرده است که با کوله‌پشتی و یک چمدان چرخ‌دار در شانه یک جاده که صفی از ماشین‌ها تا دوردست در آن کشیده شده‌اند،‌در حال حرکت است.

همراهی شان پن با آوارگان اوکراینی با پای پیاده

شان پن در زیرنویس این عکس نوشت: «من و دو همکارم پس از رها کردن ماشین‌مان در کنار جاده، کیلومترها تا مرز لهستان را پیاده‌روی کردیم. تقریبا همه ماشین‌ها در این عکس زنان و کودکان را منتقل می‌کنند که اغلب‌شان هیچ اثاثیه‌ای ندارند و ماشین تنها وسیله ارزشمندشان است.»

شان پن در این توئیت توضیح نمی‌دهد که او همکارانش چرا مجبور شده‌اند، ماشین‌شان را رها کنند. یک سخنگوی پن در لوس‌آنجلس اعلام کرد که او به سلامت به لهستان رسیده است، اما توضیحی درباره جزئیات خروج او از اوکراین نداد.

پن پنجشنبه گذشته به کی‌یف رفت و در یک کنفرانس خبری در دفتر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در روز اول جنگ حضور داشت و برای مستندش درباره این کشور فیلم می‌گرفت.

پن بر اساس بیانیه دفتر زلنسکی که در ابتدا در ماه نوامبر به اوکراین رفته بود، با چهره‌های سیاسی و نظامی و نیز روزنامه‌نگاران این کشور برای تولید فیلم مستندش مصاحبه کرده بود.

پن علاوه بر بازیگری و کارگردانی در سینما به خاطر کنشگری سیاسی و شرکت در فعالیت‌های بشردوستانه از جمله کمک‌های امدادی به قربانیان طوفان کاترینا، زمین‌لرزه ۲۰۱۰ هائیتی و سیلاب‌های پاکستان در سال ۲۰۱۲ شهرت دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دستگیری ۱۵ دختر و پسر در کروناپارتیِ شهریار

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *