همه‌ی حواشی «ریحانه پارسا» یا همان لیلای «پدر» همه‌ی حواشی «ریحانه پارسا» یا همان لیلای «پدر» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / همه‌ی حواشی «ریحانه پارسا» یا همان لیلای «پدر»

همه‌ی حواشی «ریحانه پارسا» یا همان لیلای «پدر»

ریحانه پارسا از میان ۲۵۰ دختری که برای بازی در شخصیت «لیلا» از آنها تست گرفته شده بود برای بازی در این سریال پذیرفته شده است.

ریحانه پارسا را حامد عنقا کشف کرده، مساله لیلای سریال پدر از جایی پیچ می خورد که در سریال او نقطه ی اصلی درام است و بار تحول شخصیتی سریال بر دوش اوست، او البته پیش تر در مصاحبه با «میزان» گفته بود که این کاراکتر را دوست دارد و این تحول شخصیتی برای او حین کار لذت ایجاد می کرده.

ریحانه پارسا

داستان سریال را که احتمالا می دانید اگر تماشایش هم نکرده باشید از این و آن شنیده اید که لیلای سریال چگونه از یک دختر به اصطلاح تقریبا لاابالی به دختری محجبه و مطابق با معیارهای مورد پسند رسانه ملی و دستگاه های رسمی تغییر وضعیت داده، این روند مشابه تحول شخصیتی فیلم سینمایی «دل شکسته» است و در آن فیلم هم اگر خاطرتان باشد، دختر داستان از یک دختر باری به هر جهت به دختری محجبه و… تغییر وضعیت داده الگویی که رسانه های رسمی دوست دارند در جامعه پیاده شود نوعی الگوسازی ایدئولوژیک!

گفتگو با ریحانه پارسا؛ لیلای سریال «پدر»

وقتی خودِ ریحانه پارسا این گونه گفتگو می کند توقعی در مخاطب ایجاد می شود که خیلی سریع تبدیل به حاشیه خواهد شد البته ریحانه تنها نبود و در میانه های پخش سریال حامد عنقا در گفتگو با وطن امروز تاکید کرده بود که: « واقعیت این است که من تردید نداشتم جامعه تشنه شنیدن این حرف‌هاست، شاید حسگرها مثل قدیم کار نمی‌کنند.

حتما بخوانید:  واکنش سلبریتی‌های ایرانی به ۸ مارس و روز زن

مسؤولان حواس‌شان نیست، نگاه استراتژیک و راهبردی به موضوعات ندارند، اهمیت موضوعات را درک نمی‌کنند؛ اینکه مثلا حیا و عفت که یک موضوع مهم جامعه ما است و به آن نیاز است در نگاه کلان‌شان وجود ندارد»

ریحانه پارسا

خب پس با این حساب با یک سریال ارزشی طرف بوده ایم و نباید گناه را گردن مخاطب انداخت و اصلا این که نقش و بازیگر با هم فاصله دارند توجیه کافی نیست.

نویسنده «پدر»: جامعه تشنه شنیدن قصه حیاست

این را هم در نظر داشته باشید ریحانه پارسا با یک سریال چهره شده و هیچ کارنامه ای ندارد پس مخاطرات زیادی بر سر راهش هست و خواهد بود، در سینما مهمانی هایی هست که اتفاقا برخلاف جو  مرسوم ساخته ی برخی رسانه های خاص، فساد اخلاقی که نه اما داد و ستدهای کاری بسیاری وجود دارد.

در فلان مهمانی دو نفر بهم وصل می شوند و چند پیشنهاد کاری می رسد حالا این پیشنهاد کاری حتی می تواند حصور در یک پروژه مدلینگ باشد ذاتا مشکلی هم ندارد به هر حال این یک انتخاب است اما مساله اساسی ایجاد تضاد در ذهن مخاطب است.

بازیگرانی که تنها با یک سریال ستاره شدند

این حواشی البته می تواند برگ هایی از یک نویسنده باهوش هم باشد که سریالش را با ایجاد حواشی مثل سکانس معروف پرت شدن خود خواسته حامد از پنجره تا دوندگی های عاشقانه و این آخری مدلینگ هم باشد به هر حال کار رسانه ای نیرنگ های خاص خودش را دارد، هر چقدر که مدل شدن ریحانه صادقانه به نظر می رسد اعلام برائت عنقا صادقانه نیست انگار.

حتما بخوانید:  وزارت خارجه: بُرد ترامپ یا بایدن برای ما فرقی ندارد

ریحانه پارسا

لیلای سریال پدر مدل شد

به هر حال ریحانه پارسا وارد عرصه ای شده که شاید ادامه کار را برای او مشکل کند، ادامه کار حداقل در رسانه ملی. پست او در اعلام برائت از مواضع پیشینش و بعدتر واکنش عنقا به عنوان سخنگوی سریال «پدر» خیلی روشن نبود و اصلا این که او در فصل دوم سریال «پدر» حضور دارد یا نه خیلی مهم نباشد.

شاید و شاید از هر چیز مهم تر این باشد که یک شکاف گسترده میان آنچه که نشان می دهیم و آن چه هستیم وجود دارد، شکافی که سال هاست نفس می کشد و در زبان عامیانه اسمش می شود؛ ریاکاری، واکنش جامعه به ریحانه پارسا از آن جایی شدت می گیرد که یک نوع ریاکاری را در این گونه رفتارها لمس می کند.

ریحانه پارسا: هیچ شباهتی به لیلای «پدر» ندارم

بدتر این که برخی رسانه ها که اصلا کل ماجرا را اشتباه می رند و سراغ میک آپیست مرد می روند و شاکی شده اند که چرا یک مرد ریحانه را میک آپ کرده، انگار همیشه هستند کسانی که خود را به خواب زده اند و اصل ماجراها را به حاشیه می کشانند

لیلای حزب اللهی را چگونه یک مرد میک آپ کرد؟!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *