هوادار، در اعتراض به گل دوم استقلال شکایت کرد هوادار، در اعتراض به گل دوم استقلال شکایت کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هوادار، در اعتراض به گل دوم استقلال شکایت کرد

هوادار، در اعتراض به گل دوم استقلال شکایت کرد

خبر ورزشی: در ۲۴ ساعت گذشته پس از پایان بازی تیم های هوادار و استقلال عنوان شد در لحظه تعویض دو بازیکن تیم استقلال در دقیقه ۸۲ و ۸۳، تیم استقلال برای لحظاتی با ۱۲ نفر درون زمین حضور داشته است. این بحث از سوی بسیاری از کارشناسان داوری نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در همین ارتباط سرپرست تیم هوادار به خبر ورزشی گفت: «صبح امروز با حضور در محل فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع با ارائه مستندات اقدام کرده و حق رسیدگی به این شکایت را نیز به حساب فدراسیون واریز کردیم».

هوادار، درباره گل دوم استقلال رسما شکایت کرد

مسئولان باشگاه هوادار بر این اعتقادند که در لحظه تعویض امیر علی صادقی و آرمان رمضانی که به جای رودی ژستد و امیرحسین حسین زاده به زمین آمدند، امیرحسین حسین زاده برای لحظاتی که بازی در جریان بوده درون مستطیل سبز حضور داشته و استقلال در حضور ۱۲ بازیکنش موفق شده گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

این موضوع در حالی مطرح شده که باشگاه استقلال با استناد به فیلم دوربین باشگاه خودش، معتقد است امیرحسین حسین زاده در آن لحظات درون زمین نبوده و از زمین خارج شده بوده است.

علی طهماسبی در همین باره به خبر ورزشی گفت: «اتفاقاً ما هم ویدیویی داریم که توسط باشگاه گرفته شده و در لحظه مورد نظرمان استقلال با ۱۲ بازیکن درون زمین بوده است. این فیلم و سایر مستندات مان را هم ضمیمه شکایت کرده ایم».

باشگاه هوادار با استناد به بندی از آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال بر این باور است با توجه به حضور ۱۲ بازیکن استقلال درون زمین این تیم باید سه بر صفر بازنده باشد.

حتما بخوانید:  دستور بازداشت عاملان توهین به روحانی صادر شد

طهماسبی در همین باره گفت: «ما شکایت مان را کرده‌ایم و منتظریم تا کمیته انضباطی در این‌باره رای خودش را اعلام کند و تا آخر هم پای این موضوع می ایستیم».

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *