واتس‌اپ به گوشی هوشمند نیازی ندارد؟ واتس‌اپ به گوشی هوشمند نیازی ندارد؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واتس‌اپ به گوشی هوشمند نیازی ندارد؟

واتس‌اپ به گوشی هوشمند نیازی ندارد؟

انتخاب: واتس اپ قابلیتی را برای اتصال دستگاه‌ها بدون نیاز به گوشی هوشمند برای آنلاین بودن ارائه می‌دهد.

به نقل از جی اس ام آرنا، چند ماه است که واتس اپ در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد حساب خود را به دستگاه‌های ثانویه پیوند دهند و بدون تلفن هوشمند اولیه به ارسال و دریافت پیام‌ها ادامه دهند. این ویژگی اکنون به طور رسمی برای همه کاربران واتس اپ در آخرین به روز رسانی واتس اپ در هر دو نسخه اندروید و iOS ارائه شده است.

پیش از این، قبل از اینکه بتوانید مکالمه‌ای را در مرورگر وب متصل خود انجام دهید، باید مطمئن می‌شدید که تلفن هوشمند اصلی شما همچنان به اینترنت متصل است.

واتس‌اپ به گوشی هوشمند نیازی ندارد؟

واتس اپ قابلیتی را برای اتصال دستگاه‌ها بدون نیاز به گوشی هوشمند برای آنلاین بودن ارائه می‌دهد

هنگام فعال کردن این ویژگی در تلفن هوشمند خود، باید این ویژگی را انتخاب کنید که همچنان در نسخه “بتا” برچسب گذاری شده است.

پس از فعال شدن، قبل از اتصال مجدد به دستگاه جدید، پیوند شما از همه دستگاه‌ها لغو می‌شود. پس از پیوند، تقریباً به همین صورت عمل می‌کند، با این تفاوت که می‌توانید بدون در نظر گرفتن اینکه گوشی هوشمند اصلی شما آنلاین است یا نه، چت کنید. به علاوه، پیام‌ها و تماس‌ها همچنان رمزگذاری شده‌اند.

اکنون، دستگاه‌های مرتبط می‌توانند تا ۱۴ روز پس از آفلاین شدن تلفن هوشمند اصلی، پیام دریافت و ارسال کنند. اگر در موقعیتی هستید که گوشی هوشمند خود را به طور موقت گم کرده اید و نیاز به برقراری ارتباط با افراد از طریق واتس اپ دارید، یا اگر باتری گوشی هوشمند شما تمام می‌شود، اما در نزدیکی یک رایانه متصل هستید، ممکن است مفید باشد.

حتما بخوانید:  آذر منصوری: در انتخابات کاندیدا نخواهیم داشت

واتس‌اپ به گوشی هوشمند نیازی ندارد؟

واتس‌اپ به گوشی هوشمند نیازی ندارد؟

واتس‌اپ به گوشی هوشمند نیازی ندارد؟

متأسفانه، محدودیتی در iOS وجود دارد که به شما اجازه نمی‌دهد پیام‌ها یا رشته‌های مکالمه را از یک دستگاه مرتبط حذف کنید. محدودیت دیگر این است که هنوز نمی‌توانید تبلت یا گوشی هوشمند ثانویه را به هم متصل کنید.

برای بررسی این ویژگی، به آخرین نسخه واتس اپ به روز رسانی کنید و روی منوی سه نقطه ضربه بزنید. سپس روی «دستگاه‌های مرتبط» ضربه بزنید و این ویژگی را فعال کنید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *