واعظی: از مردم پوزش می‌طلبیم واعظی: از مردم پوزش می‌طلبیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واعظی: از مردم پوزش می‌طلبیم

واعظی: از مردم پوزش می‌طلبیم

خبرگزاری ایسنا: رئیس دفتر رئیس‌جمهوری طی یادداشتی خطاب به مردم ایران گفت: «بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از شما پوزش می‌طلبیم»، اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که ما نیز از این سختی‌ها فارغ نبودیم و با تمام توان کوشیدیم از آلام و مشکلات‌تان بکاهیم؛ یک روز زمان آن خواهد رسید که شرح حکمرانی در این سه سال سخت را با مردم بازگو کنیم و اطمینان داریم که آن روز مردم به کارِ کارستان رزمندگان و تلاشگران جبهه خودی در این جنگ فراگیر اقتصادی، افتخار خواهند کرد.

واعظی: از مردم پوزش می‌طلبیم

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری طی یادداشتی حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرارسیدن سال ۱۴۰۰ شمسی نوشت:

«چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان…تو همچو باد بهاری گره گشا می‌باش.

ملت شریف ایران

سالی دشوار و نفس‌گیر رو به پایان است. سالی که همگی در نبردی نابرابر در مقابل فشار حداکثری دشمنان ایران و کرونا صف‌آرایی کردیم و اگرچه زخم‌ها خوردیم، اما مغلوب نشدیم. سنگین‌ترین رژیم تحریمی در تاریخ جهان مدرن را به ما تحمیل کردند و ما اگرچه رنج کشیدیم، اما زانو نزدیم.

در سالی که بدخواهان‌مان و البته بیماری منحوس کرونا، به کشتن امید و نور برخاسته بودند، ما زندگی را برگزیدیم. ویروسی که پارسال میهمانی ناشناخته و ناخوانده تلقی می‌شد، امروز پشت سد مجاهدت‌های کادر درمان و همراهی شما مردم خوب، متوقف شده اما هنوز هم چموش و خطرناک در کمین کوچکترین غفلت‌مان نشسته است. روزهای سختی بر ما گذشت اما تاریخ ایران، مشحون از روزهایی است که فرزندان ایران،‌ ناممکن‌ها را ممکن کرده‌اند.

حتما بخوانید:  تیم‌های خواهان بیرانوند مشخص شدند

مثل امسال که همه ما دست در دست هم، به دنیا ثابت کردیم که وقتی باهم باشیم، نه کرونا، نه تحریم و نه هیچ دشمن دیگر توان شکستن‌مان را ندارد. این روزها که بگذرد، در تاریخ‌ها خواهند نوشت که فرزندان ایران،‌ سربلند و سروقامت، سال دشوار کرونا و تحریم را هم به سر رساندند و تسلیم دشمنی‌ها و سختی‌های زمانه نشدند.

حالا امروز در آستانه سال جدید امیدوارتر از همیشه‌ایم. فرقه جنایتکاری که در کاخ سفید، انتظار فروپاشی ایران عزیز را می‌کشید، امروز رفته است و ما مانده‌ایم. این البته سرنوشت همه دشمنان این مرز و بوم است. در جبهه تحریم،‌ امروز بیشتر از همیشه به پیروزی نهایی نزدیکیم و در جبهه کرونا با گام‌های شتابانی که به سوی واکسن ایرانی و خرید واکسن‌های خارجی برداشته‌ایم،‌ روزهای روشنی را پیش روی‌مان می‌بینیم. همه اینها به برکت ایستادگی، درایت و فهم بالای شما مردم عزیز بدست آمده است.

ما در دولت جمهوری اسلامی ایران، خاضعانه در مقابل شما سر تعظیم فرود می‌آوریم و قدردان‌تان هستیم. بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از شما پوزش می‌طلبیم اما به شما اطمینان می‌دهیم که ما نیز از این سختی‌ها فارغ نبودیم و با تمام توان کوشیدیم از آلام و مشکلات‌تان بکاهیم. یک روز زمان آن خواهد رسید که شرح حکمرانی در این سه سال سخت را با شما بازگو کنیم و اطمینان داریم که آن روز به کارِ کارستان رزمندگان و تلاشگران جبهه خودی در این جنگ فراگیر اقتصادی، افتخار خواهید کرد.

فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ بر یکایک شما مبارک باد. در این سال جدید، از درگاه خداوند، سلامتی، بهروزی و شادکامی همه شما عزیزان را مسئلت دارم.

حتما بخوانید:  محبوب‌ترین نام‌های تهرانی‌ها؛ امیرعلی و فاطمه

ارادتمند و دوستدار همه شما

محمود واعظی».

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *