واعظی به زاکانی: ای کاش می‌دیدید چقدر رأی دارید واعظی به زاکانی: ای کاش می‌دیدید چقدر رأی دارید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واعظی به زاکانی: ای کاش می‌دیدید چقدر رأی دارید

واعظی به زاکانی: ای کاش می‌دیدید چقدر رأی دارید

ایرنا: رییس دفتر رییس جمهور گفت: قضاوت دستاوردهای دولت را به مردم واگذار می‌کنیم.

واعظی به زاکانی: ای کاش می‌دیدید چقدر رأی دارید

سید محمود واعظی:

* بعد از مناظره اول، دو مناظره دیگر برگزار شد و نامزدها در این مناظرات هم حرف‌های نادرست دیگری گفتند و سیاه نمایی کردند؛ انگار دولت هیچ توفیقی نداشته است.

* ما تصمیم گرفتیم قضاوت را بر عهده مردم بگذاریم چرا که بهترین قاضی خود مردم هستند؛ این‌طور نیست که به هر دلیلی صدا و سیما و رسانه‌ها امروز مصلحت می‌دانند دستاوردهای دولت که از نظر ما دستاوردهای ملت است را نادیده بگیرند و ما هم بخواهیم به این شکل دفاع کنیم.

* بهتر دیدیم زمان کمی بگذرد و گرد و غبار انتخابات فروکش کند. به هر حال حقایق خود را نشان می‌دهد و مردم دیر یا زود متوجه می‌شوند دولت در این شرایط سخت جنگ اقتصادی که همه بازارهای دنیا روی ما بسته بود و برای تامین معیشت مردم، نه می‌توانستیم کالا بفروشیم و نه ارز لازم را تامین کنیم، چقدر تلاش کرده است.

* ای کاش نامزدهایی که در این مدت این همه علیه دولت حرف زدند و دستاوردهای ملت را نادیده گرفتند، در رقابت می ماندند و انصراف نمی دادند تا وزن خودشان معلوم شود و می دیدند که از ۶۰ میلیون رای دهنده، چه تعداد به آنان رای می‌دادند.

در دو روز گذشته محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی و سعید جلیلی سه نامزد از هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده‌اند که علیرضا زاکانی و سعید جلیلی از جمله نامزدهایی بودند که انتقاداتی تند نسبت به عملکرد دولت داشتند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ترامپ از یک مدرک تقلب در انتخابات رونمایی کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *