واکنش‌ها به لیست گاف‌دار بازیگران دوتابعیتی واکنش‌ها به لیست گاف‌دار بازیگران دوتابعیتی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش‌ها به لیست گاف‌دار بازیگران دوتابعیتی

واکنش‌ها به لیست گاف‌دار بازیگران دوتابعیتی

روزنامه فرهیختگان در نسخه روز چهارشنبه خود مطلبی را منتشر کرد که در آن به سلبریتی هایی که تابعیت دوگانه دارند و یا فرزند خود را در خارج از کشور به دنیا آورده اند اشاره کرده بود. در ادامه این گزارش برخی از این اشخاص به تکذیب این خبر پرداخته و برخی دیگر از حق خود برای انتخاب محل زندگی و یا تولد فرزند خود دفاع کردند.

در واکنش به این لیست پیمان قاسمخانی گفت: «پیش از اینکه در مورد صحت و کذب مطلبی که در گزارش آمده، صحبت کنم، باید این را بگویم که به نظرم مهاجرت ابدا عمل مذمومی نیست و اگر کسانی بخواهند به نیت زندگی بهتر به جایی بروند، کاملا حق دارند و کسی حق ندارد این را وصل کند به اینکه آن فرد وطن‌پرست است یا نه.

شسشس

اما اینکه در گزارش ذکر شده که من در کانادا زندگی می‌کنم، باید بگویم منابع شما اطلاعات غلطی داده است و در زندگی‌ام فقط دو بار در کانادا میهمان بودم برای نمایش فیلم‌های «سن پترزبورگ» و «خوب، بد، جلف.» من اقامت هیچ جای دنیا را ندارم و در هیچ جایی به غیر از ایران، خانه و زندگی ندارم.»

قاسمخانی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به بخشی از گزارش که آمده بود: «خانه و زندگی پیمان قاسمخانی در خارج از کشور است، چه اینکه او در سینمای ایران به‌عنوان نویسنده شناخته می‌شود و بودن او در خارج از کشور خیلی واضح‌تر نشان خواهد داد که این سینما به واقع آینه‌ای از زندگی مردم ایران نیست»، تاکید کرد: «من در حال حاضر ساکن ایران هستم و از ایران با شما حرف می‌زنم و اگر به نظر نویسنده مطلب فوق آثارم دور از مردم است، حتما دلیلی به جز اقامت در خارج از کشور دارد! به هرحال امیدوارم روزنامه وزین «فرهیختگان» در منابع تحقیق مطالبش دقت بیشتری کند.»

حتما بخوانید:  علیزاده: معترضان ونزوئلا، شعبان بی‌مُخ هستند

شیلا خداداد بعد از انتشار لیست بازیگرانی که فرزندان خود را در خارج از ایران به دنیا آوردند، در اینستاگرام خود در واکنش به این لیست نوشت:

پس تمام مشکلات کشور تقضیر ما بود و خودمان خبر نداشتیم. شما به جای آنکه حواس مردم را با این چرندیان پرت کنین اخبار درست درباره مملکت بهشون بدین. الان که چی؟ آخ آخ من که خیلی خجالت کشیدم. الان سامیار و ساتین رو قورت میدم و دوباره در وطن به دنیا میارمشون.

شسشس

فریبرز عرب نیا هم در پی انتشار لیست بازیگران دو تابعیتی و گزارش جنجالی «20:30» و موضع گیری تلویزیون علیه این بازیگران، ویدیویی در اینستاگرام خود منتشر کرد و به این ماجرا واکنش نشان داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *