واکنش تلویحی روحانی به حرف‌های ذوالنور واکنش تلویحی روحانی به حرف‌های ذوالنور | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش تلویحی روحانی به حرف‌های ذوالنور

واکنش تلویحی روحانی به حرف‌های ذوالنور

پایگه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: روحانی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تلویحا به اظهارات جنجالی ذوالنور؛ نماینده قم  علیه وی واکنش نشان داد.

واکنش تلویحی روحانی به حرف‌های ذوالنور

روحانی: 

* (با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش سیاسی و لزوم انسجام در کشور): از جمله محورهایی که دشمنان این مرز و بوم در کنار جنگ پرفشار و سخت اقتصادی روی آن به عنوان مقوم تحریم‏‌ها سرمایه‌‏گذاری ویژه کرده‏‌اند، منازعات و اختلافات داخلی است.

* (با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه دشمنان): از همه مسئولان، فعالان، دلسوزان نظام و کشور دعوت می‏کنم که با حفظ آرامش و عقلانیت سیاسی مانع از اختلافات و منازعات شوند و اجازه ندهند برخی افراد معدود با انگیزه‏های گروهی، جناحی، مقطعی و زودگذر سیاسی زمینه‏‌ساز تحقق آرزوهای شوم بدخواهان این سرزمین شوند.

پیش از این ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به صحبت‌های رئیس جمهور در حساب توئیتر خود نوشته بود: اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن بامعاویه راخواست اکثر مردم از امام ذکر میکنید. امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمیشوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود»

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  شرق: ایرانی‌ها بیشتر احساس فقر دارند تا خودِ فقر

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *