واکنش نظام وظیفه به حواشی سربازی آبی‌ها واکنش نظام وظیفه به حواشی سربازی آبی‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش نظام وظیفه به حواشی سربازی آبی‌ها

واکنش نظام وظیفه به حواشی سربازی آبی‌ها

ایسنا: سازمان وظیفه عمومی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمامی تیم های ورزشی بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می شود.

واکنش نظام وظیفه به حواشی سربازی دو فوتبالیست

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد:

پیرو مباحث مطروحه پیرامون دو تن از بازیکنان ورزش فوتبال کشور بدین وسیله اعلام می گردد، این سازمان مجری قوانین و مقررات بوده و در اجرای این مقررات برای تمامی تیم ها بدون تبعیض و به صورت یکسان رفتار می شود و در این راستا تمامی عزیزان را به پیروی از قوانین و مقررات و دوری از تشویش اذهان عمومی دعوت می شود.

لازم به تاکید است، این سازمان تا کنون نسبت به ارائه تسهیلات به مشمولان ورزشکار اقدام نموده و انتظار این است، همان گونه که ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کشور از تسهیلات قانونی استفاده می کنند، در موعد تعیین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و ضمن تمکین به قوانین و مقررات کشور همانند سایر جوانان این مرز و بوم نسبت به ادای تکلیف قانونی خود به کشورشان اقدام کنند.

از این رو از تمامی تیم های ورزشی تقاضا می شود در زمان انعقاد یا تمدید قرارداد، وضعیت مشمولیت سربازی بازیکنان مورد نیاز را بررسی و هماهنگی های لازم را با مراجع ذی صلاح به عمل آورند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سارقان گردنبند علی دایی دستگیر شدند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *