وزیر کشور: ماهواره‌ها بازار سهام را ملتهب کرده‌اند! وزیر کشور: ماهواره‌ها بازار سهام را ملتهب کرده‌اند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وزیر کشور: ماهواره‌ها بازار سهام را ملتهب کرده‌اند!

وزیر کشور: ماهواره‌ها بازار سهام را ملتهب کرده‌اند!

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور گفت: رسانه‌ها به صورت کارشناسانه و دقیق به بورس بپردازند و از تهییج افکار عمومی پرهیز شود، زیرا خط رسانه‌ای رسانه‌های خارج از کشور و ماهواره‌ها در چند روز گذشته تحریک و تهییج مردم و دعوت آنها برای فروش سهام خود بوده است.

وزیر کشور: ماهواره‌ها بازار سهام را ملتهب کرده‌اند!

عبدالرضا رحمانی فضلی: 

* بورس ابعاد مختلفی دارد و بازار سرمایه با استقبالی که مردم داشتند، تاکنون گام های بلندی را در جذب نقدینگی و هدایت آن بر عهده داشته‌ است . همه بورس‌ها در بعضی از مقاطع دچار نوسانات می‌شوند که این نوسانات باید از طریق کارشناسی و پیش بینی‌های لازم جبران شود.

* گزارشی که از بورس داشتیم بحمدالله مناسب بود ولی لازم بود که هماهنگی رسانه‌ای در اینجا انجام شود تا همه رسانه‌ها به صورت کارشناسانه و دقیق به بورس بپردازند و از تهییج افکار عمومی پرهیز شود، زیرا خط رسانه‌ای رسانه‌های خارج از کشور و ماهواره‌ها در چند روز گذشته تحریک و تهییج مردم و دعوت آنها برای فروش سهام خود بوده است.

* با توجه به گزارشاتی که در دولت و اینجا داده شد و با تدابیری که اندیشیده شده این قضیه به دقت و به خوبی مدیریت می‌شود.

* (با اشاره به اینکه طرح فروش نفت سلف از موضوعات مهمی بود که در جلسه مطرح شد): هفته قبل دو پروژه درباره فروش نفت مطرح شد، یکی طرح فروش نفت مدت‌دار بود به میزان ۲۰۰ میلیون بشکه که کلیات آن در جلسه سران قوا تصویب شد و مقرر شد آیین نامه‌های اجرایی هم با دقت لازم تهیه و هر وقت آماده شد، ارائه شود. یک بحث دیگر موضوع فروش سلف نفت بود که وزارت نفت مجوز قانونی آن را در بودجه دارد، ولی چون اینها به تاخیر افتاد و قبل از اینکه تایید نهایی بشود، اعلام شد و توقع مردم محقق نشد، امروز مقرر شد که حتما در طرح‌های بزرگ این‌چنینی پیوست تبلیغاتی، اطلاع رسانی و اقناع‌سازی مردم تهیه شود تا مردم دچار بی‌ثباتی و ضعف تصمیم‌گیری در برنامه های اقتصادی خود نشوند.

حتما بخوانید:  نظامیان آمریکا در منطقه مستقر نمی‌شوند

* (با تاکید بر اینکه دشمنان ما در رسانه‌های خود به بی‌ثباتی دامن می زنند، ضمن قدردانی از رسانه ها به ویژه صداوسیما): با رعایت همه مسائل و با اطلاع رسانی درست و دقیق بتوانیم شرایط کنونی اقتصادی را در افکار عمومی به نحو احسن مدیریت کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *