وضعیت بازگشاییِ سینماها،لیگ فوتبال و رستوران‌ها وضعیت بازگشاییِ سینماها،لیگ فوتبال و رستوران‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وضعیت بازگشاییِ سینماها،لیگ فوتبال و رستوران‌ها

وضعیت بازگشاییِ سینماها،لیگ فوتبال و رستوران‌ها

برترین‌ها: آخرین اخبار درباره نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان، لیگ برتر فوتبال و احتمال بازگشایی برخی مشاغل پرخطر و سینماها را در گزارش زیر بخوانید.

گمانه‌زنی‌ها درباره برگزاری امتحانات و مشاغل پرخطر

نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان تشریح شد

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

* در پایه دوازدهم شبهاتی مبنی بر غیرحضوری بودن آزمون‌ها مطرح شده بود که برطرف شد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم قطعا حضوری خواهد بود.

* درباره حجم دروس باید با سازمان سنجش یک مبادله اطلاعات انجام دهیم؛ روی ۸۰ درصد توافق کرده‌ایم.

* درباره سایر پایه‌های دوره متوسطه ما این سناریو را مدنظر داریم که چون آموزش‌های ارائه شده توسط معلمان در دوره تعطیلات هم حائز اهمیت است ۸۰ درصد محتوای درسی، ۲۰ نمره ارزیابی دانش آموز را به خود اختصاص دهد و آموزش‌های ارائه شده باقی مانده، با سوالات اختیاری ۴ نمره داشته باشد و یک فرصتی برای آنها باشد که یک پنجم پایانی کتاب را مطالعه کرده‌اند.

* ارزشیابی در شش پایه اول دوره ابتدایی که توصیفی است و آزمون هماهنگ پایه ششم هم منتفی شده است. امتحانات پایه نهم نیز به جهت تاثیر در هدایت تحصیلی، به صورت هماهنگ استانی برگزار می شد اما امسال هماهنگ نخواهد بود و آن را ضروری نمی دانیم.

آخرین وضعیت بازگشایی برخی مشاغل پرخطر در تهران

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران:

* مراکز تهیه و توزیع غذا و به طور خاص رستوران‌ها جزو مشاغل پرخطر طبقه بندی شده‌اند و بر اساس تصمیم قبلی ستاد ملی مقرر است که حداقل تا ۱۵ اردیبهشت تصمیم جدیدی مبنی بر بازگشایی مشاغل پرخطر اتخاذ نشود.

* روزه‌داران حتی‌المقدور از غذاهای ساده‌تر و بهداشتی‌تر در داخل منزل استفاده کنند.

حتما بخوانید:  پلیس تهران: در برخورد با بدحجاب‌ها کوتاه نمی‌آییم

* در اپیدمی‌ها بیش از هر زمان دیگری توصیه بر این است که حتی المقدور از تهیه مواد غذایی از بیرون منزل اجتناب شده و غذاها به صورت ساده‌تر و بهداشتی در داخل منزل طبخ و تهیه شود.

وضعیت بازگشاییِ سینماها،لیگ فوتبال و رستوران‌ها

لیگ برتر؛ برای ۲۰ اردیبهشت ماه آماده باشید

* شنیده شده سازمان لیگ در جدیدترین اقدام خود به باشگاه ها اعلام کرده برای شروع تمرینات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه آماده باشند.

* احتمالا لیگ برتر پس از عید فطر از سر گرفته خواهد شد و بازی ها به طور فشرده و به مدت ۴۰ روز برگزار می شود.

وضعیت بازگشاییِ سینماها،لیگ فوتبال و رستوران‌ها

شرط بازگشایی سینماها

دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به آماده شدن پروتکل بازگشایی سینماها اعلام کرد: در این شیوه نامه باید به تهویه هوا، نحوه فروش بلیط و نشاندار کردن صندلی‌ها، فاصله گذاری ها، کاهش زمان حضور افراد برای نمایش فیلم، تنظیف و ضدعفونی سینما بین سانس‌ها، عدم مصرف مواد غذایی در سینما، استفاده از ابزار کنترلی مثل تب سنجی و محدودیت سنی توجه شود. این ضوابط با نظر تعدادی از کارشناسان سینما و با بررسی و مقایسه پروتکل‌هایی که برای بازگشایی سینماها در کشورهای دیگر تهیه شده، تنظیم شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *