وعده یحیی به هواداران پرسپولیس درباره فینال وعده یحیی به هواداران پرسپولیس درباره فینال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وعده یحیی به هواداران پرسپولیس درباره فینال

وعده یحیی به هواداران پرسپولیس درباره فینال

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم تقابل پرسپولیس و اولسان یکی از مهیج ترین بازی های آسیا را رقم بزند. برای فینال یک راه بیشتر نداریم و آن بردن است و به تنها چیزی که فکر می کنیم قهرمانی است.

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: جا دارد قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم تشکری از کادر پزشکی و درمانی و پرستاران عزیز کشورم و دنیا داشته باشم به خاطر این همه جانفشانی که دارند.

یحیی: یک راه بیشتر نداریم، بُردن و قهرمانی

از تک تک آنها تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم. یک تشکر هم باید از فدراسیون قطر و مسئولان برگزاری مسابقات باید داشته باشم،‌ چون با تمام سختی‌هایی که وجود داشت توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند و این واقعا خیلی خوشحالی دارد. از تک تک این افراد و همه افرادی که برای این مسابقات زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. کار خیلی بزرگی بود و باید حتما باید از آنها تشکر کنیم.

وی افزود: فردا یک بازی حساس و مهم برای هر دو تیم است. هر دو تیم با شرایط خاصی به این مرحله رسیدند و برای رسیدن به این مرحله جنگیدند و مبارزه کردند و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند. هر دو تیم با شایستگی کامل به این مرحله رسیدند و فکر می‌کنم تقابل ما با اولسان یکی از مهیج‌ترین بازی‌های آسیا را رقم می‌زند. اولسان تیم خوبی دارد و می‌جنگد برای بردن و شبیه تیم خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: آماده این مسابقه هستیم. یک راه بیشتر نداریم و آن هم بردن است. به تنها چیزی که فکر می‌کنیم قهرمانی است. امیدوارم با قهرمانی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. هواداران ما نگران این بازی هستند ولی این امید را به آنها می‌دهم که تا آخرین نفس برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم و اتفاقات خوبی برای ما در بازی رقم بخورد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  مسئولان واکسیناسیون کرونا در آبادان برکنار شدند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *