وقتی رونالدو و مسی، «زامبی» می‌شوند! وقتی رونالدو و مسی، «زامبی» می‌شوند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وقتی رونالدو و مسی، «زامبی» می‌شوند!

وقتی رونالدو و مسی، «زامبی» می‌شوند!

تسنیم: بعد از یک سال منتظر گذاشتن طرفدارانش برای طراحی یک بازی رایگان جدید، شرکت بازی‌های رایانه‌ای کونامی ژاپن با سیلی از انتقادات مواجه شده است.

طرفداران بازی‌های رایانه‌ای امید فراوانی داشتند جدید‌ترین نسخ بازی رایانه‌ای فوتبال تولید کونامی نسخه متحول شده بازی محبوب PES و رقیبی جدی برای بازی فیفا باشد، اما بعد از یک سال انتظار به شدت مأیوس شدند. بازی جدید شرکت ژاپنی با نام «ای فوتبال ۲۰۲۲» (eFootball 2022) نه تنها دنباله‌روی راه PES‌ نبوده، بلکه خیلی سریع به منفورترین بازی ویدئویی در شاخه فوتبال از دیدگاه کاربران پلتفورم Steam250 تبدیل شده است.

در مورد نسخه جدید بازی که بسیاری از فوتبالیست‌ها نیز طرفدار آن بودند و اوقات فراغت‌شان را با آن پر می‌‌کردند، بیشترین چیزی که مخاطب آن را دلزده می‌کند، طراحی کاراکتر فوتبالیست‌هاست آنهم نه فوتبالیست‌های گمنام بلکه چهره ستاره‌های سرشناسی مانند لیونل مسی و کریستانو رونالدو که با واقعیت تفاوتی معنادار دارد. در حقیقت طراحی چهره در این بازی آنقدر ضعیف است که به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان آن صرفاً برای اینکه یک نسخه جدید را روانه بازار کرده باشند، آن را تولید کرده‌اند و همین مسئله سبب شده که طرفداران بازی‌های رایانه‌ای شرکت کونامی را به تولید بدترین بازی رایانه‌ای فوتبال در تاریخ متهم کنند.

وقتی رونالدو و مسی «زامبی» می‌شوند!

تنزل عجیب کونامی در طراحی کاراکتر‌های بازی جدیدش که اسپانسر انحصاری برخی از تیم‌های بزرگ اروپایی نیز محسوب می‌شود از این حیث تعجب‌آور است که این شرکت بیش از یک سال فرصت داشت روی جزئیات آن کار کند. حتی سرسخت‌ترین طرفداران شرکت کونامی نیز چاره‌ای جز اعتراف به ضعیف‌ بودن کار شرکتی که زمانی در صدر برترین تولیدکنندگان بازی رایانه فوتبال بود، اذعان داشته‌اند. حتی یکی از کاربران پلتفورم Steam250 آن را به فیلم‌های ترسناک و کاراکترهای آن را به زامبی‌ (مردگان متحرک) تشبیه کرده است.

حتما بخوانید:  عبدی: اصلاح‌طلبان، روحیه منفعت‌طلبی پیدا کرده‌اند

با سیاست جدید شرکت کونامی و بازی ضعیف آن باید دید که روند همکاری تجاری آن با تیم‌‌های مطرح اروپایی چه مدت دیگر دوام خواهد داشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *