پارسایی: احتمال لغو سوال از روحانی وجود دارد پارسایی: احتمال لغو سوال از روحانی وجود دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پارسایی: احتمال لغو سوال از روحانی وجود دارد

پارسایی: احتمال لغو سوال از روحانی وجود دارد

خبرگزاری ایلنا: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص طرح سوال از آقای روحانی گفتند که این اقدام غیرقانونی است، به همین دلیل امکان دارد برخی نمایندگان امضاهای خود را پس بگیرند و اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور تغییر پیدا کند.

بهرام پارسایی در خصوص تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در صحن علنی دیروز با موافقت نمایندگان تصویب شد، گفت: کوچک شدن یا چابک شدن دولت معنایی جدا از تاسیس وزارتخانه‌ای مثل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دارد. این وزارتخانه نیروهای لازم خود را دارد و اهدافی را هم دنبال می‌کند که با تاسیس وزارتخانه سازوکارهای بهتری خواهد داشت.

نماینده شیراز: احتمال لغو سوال از روحانی وجود دارد

وی افزود: باید در نظر داشته باشیم کشورهایی که از نظر صنعت گردشگری موفق بوده‌اند، وزارتخانه داشته‌اند. ضمن اینکه از بزرگترین اهدافی هم که این طرح دنبال می‌کند، تاثیرگذاری در زمینه اشتغال‌زایی و ارزآوری است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر کار در مجلس، اظهار داشت: استیضاح و سوال از وزرا و رئیس‌جمهور حق طبیعی و قانونی مجلس است. نمایندگان به این نتیجه رسیدند که وزارت کار با استیضاح ربیعی عملکرد بهتری خواهد داشت.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت فعلی کشور هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید مقصر روحانی است، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید سرمنشا مشکلات فعلی کشور روحانی است، همه به اندازه سهم خود در قدرت و حکومت و در مشکلات سهم دارند، هر ۳ قوه مقصر هستند.

وی افزود: مجلس در بحث لوایح چهارگانه که دولت درخواست آن را داده بود و از سال ۹۲ تا به حال معطل مانده، مقصر است.

حتما بخوانید:  تصاویر؛ ورود مدل جذاب و جدید پژو ۳۸۰ به بازار

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم توقع دارند از تریبون‌ها برای شفاف‌سازی استفاده شود نه اینکه افرادی که وظیفه ندارند دولت را از تریبون‌های خود بکوبند.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر سوال از رئیس‌جمهور نتیجه خاصی نخواهد داشت و تا زمانی که برنامه‌ای منظم و مشخص برای اقدامات خود نداشته باشیم، این اقدامات فایده‌ای ندارد. علاوه براین معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص طرح سوال از آقای روحانی گفتند که این اقدام غیرقانونی است، به همین دلیل امکان دارد برخی نمایندگان امضاهای خود را پس بگیرند و اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور تغییر پیدا کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *