پاس گل مجلس به صداوسیما در ماجرای حق پخش پاس گل مجلس به صداوسیما در ماجرای حق پخش | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پاس گل مجلس به صداوسیما در ماجرای حق پخش

پاس گل مجلس به صداوسیما در ماجرای حق پخش

ورزش سه: در شرایطی که طی سالیان اخیر بارها موضوع مربوط به حق پخش به چالشی میان ورزشی‌ها و صدا و سیما تبدیل شده است، امروز مجلس مصوبه جدیدی در این رابطه تصویب کرد.

صداوسیما ۷۰ - ورزش ۳۰؛ مصوبه امروز مجلس

در جریان جلسه صحن علنی امروز سه شنبه ۱۲ اسفند مجلس شورای اسلامی و در جلسه نوبت عصر، نمایندگان مجلس با تصویب بند ک تبصره ۹ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در بند ک تبصره ۹ ماده واحده این لایحه آمده است: به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز نمایند.

وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

در این شرایط همچنان ورزش سهم کمتری نسبت به صدا و سیما در برخورداری از حق پخش از آن خود خواهد کرد و صدا و سیما با ۷۰ درصد و وزارت ورزش ۳۰ درصد از این درآمد، کار را پی خواهند گرفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  امامی: ۸۰میلیارد تومان از بانک سرمایه وام گرفتم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *