پایان امپراطوری ۹ساله یوونتوس در سری آ پایان امپراطوری ۹ساله یوونتوس در سری آ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پایان امپراطوری ۹ساله یوونتوس در سری آ

پایان امپراطوری ۹ساله یوونتوس در سری آ

طرفداری: یوونتوس بیش از ۹سال قهرمان سری آ بود، اما نتوانست به مدت یک دهه به صورت متوالی فاتح اسکودتو شود.

با کونته شروع شد و با کونته هم به پایان رسید. آنتونیو کونته، سرمربی موفق ایتالیایی در فصل ۱۲-۲۰۱۱ در اولین فصل حضورش در یوونتوس، توانست این تیم را پس از چند سال دوباره قهرمان سری آ کند.

یوونتوس توانست در ادامه بر سری آ سلطه داشته باشد اما داستان قهرمانی های متوالی یوونتوس که با سرمربیگری آنتونیو کونته شروع شد، حالا به دست آنتونیو کونته در اینتر به پایان رسید.

پایان یک امپراطوری؛ یووه به عدد ۱۰ نرسید

در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، اینتر توانست ۲-۰ کروتونه را شکست دهد و در جدول ۸۲ امتیازی شد. اینتر برای قهرمانی در سری آ، فقط یک امتیاز دیگر می خواهد و اگر آتالانتا فردا نتواند ساسولو را ببرد، اینتر می تواند نوزدهمین قهرمانی اسکودتوی خود را مسجل کند. یوونتوس تحت هدایت آندره آ پیرلو که فصلی بد را در مقایسه با سال های اخیر سپری کرد، اکنون ۶۶ امتیازی است. ا

اگر یوونتوس تا پایان فصل تمام بازی هایش را ببرد، ۸۱ امتیازی می شود و اگر اینتر در تمام بازی های باقی مانده اش شکست بخورد، ۸۲ امتیازی می ماند و این یعنی یوونتوس در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دیگر از نظر ریاضی هیچ شانسی برای قهرمانی در اسکودتو ندارد.

به این ترتیب داستان قهرمانی های متوالی یوونتوس در سری آ که ۹ سال طول کشید، به پایان رسید. طبق اعلام رومئو آگرستی، یوونتوس طی ۹ سال اخیر، ۱۰۸ ماه اخیر، ۴۷۲ هفته اخیر و ۳۲۸۲ روز اخیر، قهرمان سری آ ایتالیا بوده است اما به احتمال ۹۹ درصد، اینترِ آنتونیو کونته قهرمان سری آ ایتالیا خواهد بود و به قهرمانی های متوالی بیانکونری پایان داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  شوخی ضرغامی با اشتباه لفظی رستم قاسمی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *