پسر ۱۱ساله اوکراینی شگفتی‌ساز شد پسر ۱۱ساله اوکراینی شگفتی‌ساز شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پسر ۱۱ساله اوکراینی شگفتی‌ساز شد

پسر ۱۱ساله اوکراینی شگفتی‌ساز شد

انتخاب: اسلواکی از پسر ۱۱ ساله‌ای استقبال می‌کند که ۷۰۰ مایل (۱۱۲۷ کیلومتر)، را به تنهایی از اوکراین طی کرده است تا با فزار از جنگ در کشورش به اسلواکی برسد.

به نقل از گاردین، این پسر، فقط یک کیسه پلاستیکی و یک پاسپورت در دستانش داشت و یک شماره تلفن روی دست خود ثبت کرده بود.

یولیا پیستتسکایا، مادر این پسر گفت که پسرش را به دلیل ناامیدی، سوار قطاری به سمت اسلواکی کرده بود که از زاپوریژژیا، نزدیک به نیروگاه هسته‌ای که هفته گذشته مورد حمله نیرو‌های روسی قرار گرفت به محلی امن برود، مادر این پسر نتوانسته بود با او از جنوب شرقی اوکراین برود، زیرا حالش خوب نبود و باید از مادر معلولش مراقبت می‌کرد.

پسر ۱۱ساله اوکراینی شگفتی‌ساز شد

پلیس اسلواکی او را “قهرمان” توصیف کرده است و نگهبانان مرزی اسلواکی در بدو ورود از این پسر که نامش فاش نشده است، مراقبت کردند. روی دست این پسر، شماره تلفن بستگانش در براتیسلاوا، پایتخت اسلواکی نوشته شده بود. مقامات توانستند آن‌ها را ردیابی کنند و از آن زمان او را تحت مراقبت خود قرار دادند.

پیستتسکایا در پیامی ویدیویی که روز یکشنبه در فیس بوک منتشر شد، گفت: “از اینکه آن‌ها جان فرزندم را نجات دادند بسیار سپاسگزارم. در کشور کوچک شما، افرادی با قلب‌های بزرگ هستند. “

وزارت کشور اسلواکی در فیس بوک گفت که این پسر “با لبخند، بی باکی و اراده خود قلب همه را به دست آورد و شایسته به دست آوردن لقب یک قهرمان واقعی بود”.

مقامات افزودند: به لطف شماره روی دست و یک تکه کاغذ در کیفش، او موفق شد با عزیزانش که بعداً به دنبال او آمدند، تماس بگیرد و تمام ماجرا به خوبی خاتمه یافت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بن‌سلمان: ایران تا ابد همسایه ما باقی خواهد ماند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *