پس از ظریف این بار نوبت حمله به روحانی شد پس از ظریف این بار نوبت حمله به روحانی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پس از ظریف این بار نوبت حمله به روحانی شد

پس از ظریف این بار نوبت حمله به روحانی شد

برترین‌ها: روز گذشته رئیس‌جمهور در پاسخ به اقدام رد صلاحیت گسترده کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم سخنان مهمی ایراد کرد. اهمیت سخنان رئیس جمهور چنان بود که صداوسیما به سانسور وی پرداخت!

پس از ظریف این بار نوبت حمله به روحانی شد

سخنان تند و تیز روحانی در اعتراض به عملکرد شورای نگهبان، بازتاب گسترده‌ای داشت، به گونه‌ای که انتقاد رئیس جمهور درباره نحوه بررسی صلاحیت انتخابات مجلس با واکنش تند برخی روزنامه‌های اصولگرا مواجه شد.

مهمترین بخش سخنان روحانی در همایش استانداران و فرمانداران:

* نگرانم روزی کلمه «جمهوری»،جرم شود و انتخابات ما تشریفاتی.

* بگذارند لااقل یک رقابت شکل بگیرد و مشارکت باشد، مجلس هم مال آنها و نوش جانشان.

* همه تلاش کنیم مشارکت بالا برود. کاری نکنید صف‌های ما خلوت شود.

* بیاییم پاسدار جمهوریت باشیم .می‌ترسم روزی کلمه جمهوری جرم شود.

* بعضی‌ها از کلمه رفراندوم خوش‌شان نمی‌آید. پایه اصلی نظام ما روی رفراندوم است.

پس از ظریف این بار نوبت حمله به روحانی شد

روزنامه کیهان خطاب به روحانی با تیتر «دو کلمه هم از وضع اقتصادی بگو!» نوشت: حرف‌های حسن روحانی که بیشتر معطوف به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه است، نشان می‌دهد دولت بخشی از توان خود را بر روی حواشی انتخاباتی گذاشته است. سؤال این است که با فرض صحت تمام حرف‌های روحانی،آقای رئیس جمهور الان باید بگوید نتیجه وعده‌های اقتصادی‌اش چه شد؟ از کارنامه ۷ساله دولتین روحانی چه خبر؟ با توجه به اینکه حدود یک‌سال ونیم به عمر هشت ساله دولت حسن روحانی باقیمانده است، دولت که می‌بیند چیزی تحت عنوان دستاورد در چنته ندارد (و به کارهای دولت قبلی مانند طرح شبنم، سهمیه‌بندی سوخت، مسکن مهر و… روی آورده است) به همین دلیل‌ترجیح می‌دهد با ایجاد حاشیه‌ها از طرفی حواس مردم را از مشکلات اقتصادی پرت کرده و از طرف دیگر از پاسخگویی فرار کند.

حتما بخوانید:  بازخوانیِ مرگ مبهم ناصریا؛ ر.ک همه‌چیز را می‌داند

پس از ظریف این بار نوبت حمله به روحانی شد

روزنامه جوان هم در نقد سخنان روحانی نوشت: روحانی چیزی برای این نظام باقی نگذاشته است. تبلیغات انتخابات ۱۳۹۶ نماد آن بود و تخریب سامانه‌های اعتمادساز نظام ادامه آن. وقتی ایشان می‌گوید «مردم باید مطمئن شوند که رأی آنان کم و زیاد نمی‌شود» یعنی بر شاخ نشسته و بن می‌برد. وزارت کشور خود را متهم به بالا و پایین کردن رأی مردم می‌کند و اگر نظام سخنان رئیس‌جمهور را واجد حجیت بدانیم باید سریعاً مجری انتخابات عوض شود. اگر این نظام رأی را کم و زیاد می‌کنند و حزب رستاخیز بود چرا جنابعالی را با تفاوت ۲۷۰ هزار رأی رئیس‌جمهور دید؟ دریغ از انصاف! سخن روحانی اعتراف علیه خود است و اعتراف علیه خود با آزادی اختیار، محکمه پسند است. از روحانی خواهش می‌کنیم حال که در بخش وعده‌های مهم و رؤیایی سامانه‌های اعتماد مردم تخریب شده است، لطفاً انتخابات را باقی بگذارید.

پس از ظریف این بار نوبت حمله به روحانی شد

روزنامه فرهیختگان هم ضمن اعتراض به سخنان انتخاباتی روحانی نوشت: در حالی که فضای کشور همچنان تحت‌تاثیر اظهارات جناب ظریف قرار داشت، رئیس‌جمهور ترجیح داد بمب رسانه‌ای جدیدی منفجر کند و افکارعمومی را به سمت‌وسوی دیگری سوق دهد؛ اتفاقی که البته جامعه تا حد زیادی به آن عادت کرده است.روحانی اما و هربار تلاش می‌کند به‌گونه‌ای جدید جامعه را غافلگیر کند. روزی گلایه از محدودیت اختیارات خبرساز می‌شود، روز دیگر موضوع رفراندوم و بیم سرایت حساسیت‌ها درخصوص آن به باقی اصول و تشبیه آن‌ به ویروس کرونا و دیگر روز مذاکره با آمریکا و تلاش برای دوقطبی‌سازی جامعه حول‌وحوش آن و باز روز دیگر جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام و نقش آن در تصمیم‌گیری‌های تعیین‌کننده (ازجمله FATF) و… و گویا این دور باطل قرار است حالاحالا‌ها ادامه داشته باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *