پشت این نگاه، زندگی را قمار می‌کنند پشت این نگاه، زندگی را قمار می‌کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پشت این نگاه، زندگی را قمار می‌کنند

پشت این نگاه، زندگی را قمار می‌کنند

برترین‌ها: صفحه اینستاگرامی کات‌بک (cutback_mag) که جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین اخبار ورزشی را برای مخاطبان ارائه می‌کند، تصویری خاص و جذاب را از مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس منتشر کرده است.

گنبد کاووس، در شمال استان گلستان، سالانه میزبان دو فصل مسابقه اسب دوانی است. نسبت اسب‌دوانی و هویت جمعی مردم ترکمن گلستان، سکوهای پیست اسب‌دوانی گنبد کاووس را آخر هر هفته مملو از شور و هیجان می‌کند. اهمیت مسابقات به حدی است که باعث می‌شود صاحبان اسب‌ها برای «برد» از خدا کمک بخواهند.

بعد از مسابقه فضای شلوغ و پر سروصدای پیست فروکش می‌کند و چابک‌سواران بازنده با صورت‌های غمزده و درهم، اسب‌های خود را رها می‌کنند و سمت دیگر میدان، چابک‌سوار و اسب برنده نیز از پیست خارج شده و  با استقبال برنده‌های شرط‌بندی مواجه می‌شوند.

ساعتی بعد از مسابقه نفس‌گیر، گرد و غبار از جولانگاه اسب‌ها و کاغذهای شرط‌بندی فرو می‌نشیند. نمایش پرهیاهوی اسب‌دوانی بعد از یک فصل تمام می‌شود و اسب‌های سرکش جوان مهیا می‌شوند تا چند ماه دیگر رام مسابقه شده و ارقام شرط‌بندی را بیشتر و بیشتر کنند.

برای آگاهی از متنوع‌ترین اخبار ورزشی در «کات‌بک» لینک زیر را بخوانید:

قمار زندگی به امید اسب

قمار زندگی به امید اسب در ترکمن‌صحرا

کات‌بک (cutback_mag) در توضیح این خبر نوشته است:

شدن برای دوربین ژست می‌گیرد. وزن چابک‌سواران باید بین ۵۰ تا ۶۰ کیلو باشد به همین دلیل اکثر چابک‌سواران زیر ۲۰ سال یا ریزجثه‌اند. این قاب جذاب را بابک‌ معصومی ثبت و خبرگزاری ایسنا منتشر کرده است.

با کلیک بر روی تصویر زیر کات‌بک (cutback_mag) را در اینستاگرام دنبال کنید:

قمار زندگی به امید اسب در ترکمن‌صحرا

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  وضعیت امروز جاده‌ها؛ هم برف دارد و هم ترافیک

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *