پوتین به ایران توصیه کرد، اما امارات اتهام زد پوتین به ایران توصیه کرد، اما امارات اتهام زد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پوتین به ایران توصیه کرد، اما امارات اتهام زد

پوتین به ایران توصیه کرد، اما امارات اتهام زد

خبرگزاری ایسنا: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه در کنفرانس خبری مشترکی با همتای اتریشی خود اعلام کرد که از ایران خواسته علی‌رغم تمامی اقدامات آمریکا، به توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهان پایبند بماند. ایران یکی از شفاف‌ترین برنامه‌های هسته‌ای را دارد.

وی همچنین با طرح این ادعا که “کاری از دست اروپایی‌ها برای نجات توافق هسته‌ای ساخته نیست” اظهار کرد که در صورت کاهش تعهدات برجامی ایران و خروج تهران از توافق همه فراموش می‌کنند که آمریکا عامل نابودی برجام بوده و تمام کشورها ایران را (برای از بین رفتن توافق) مقصر می‌دانند.

پوتین: ایران در برجام بماند، امارات: ایران عامل بی‌ثباتی در منطقه است

رئیس‌جمهور روسیه همچنین از آمادگی کشورش برای میانجی‌گری جهت حفظ توافق هسته‌ای خبر داد اما متذکر شد که روسیه نمی‌تواند “مشکلاتی را که به روسیه ارتباطی ندارند” به طور کامل برطرف کند.

امارات: ایران عامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است!

«انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجی امارات روز سه‌شنبه گفت به کاهش تنش‌ها در منطقه پایبند بوده و خواستار ثبات در منطقه هستیم.

وزیر مشاور در امور خارجی امارات در ادامه این مصاحبه به سخت توصیف کردن موضع کنونی ایران اشاره کرد و گفت: اظهارات وزیر امور خارجه ایران توخالی بوده و ایران بر خلاف آن چیزی که در منطقه انجام می‌دهد حرف می‌زند.

پوتین: ایران در برجام بماند، امارات: ایران عامل بی‌ثباتی در منطقه است

قرقاش مدعی شد: با واشنگتن توافق داریم که ایران دلیل اصلی بی ثباتی در منطقه بوده و از ایران می‌خواهیم که در راستای بهبود سیاست‌های خود با کشورهای منطقه و جهان گام بردارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تصاویری از خسارت‌های زلزله آذربایجان غربی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *