پیروانی: زورشان فقط به پرسپولیس می‌رسد پیروانی: زورشان فقط به پرسپولیس می‌رسد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیروانی: زورشان فقط به پرسپولیس می‌رسد

پیروانی: زورشان فقط به پرسپولیس می‌رسد

طرفداری: ورود کاروان پرسپولیس به تهران حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت. سرخ‌ها با تدابیر شدید بهداشتی وارد تهران شدند و زمانی که اتوبوسی قرار بود کاروان این تیم را ببرد، دو نفر از بازیکنان پرسپولیس ماسک‌های خود را برداشتند. مسئولان فرودگاه هم این موضوع را به گوش افشین پیروانی رساندند که سرپرست سرخ‌ها هم به این موضوع واکنش نشان داده و گفت: فقط زورتان به پرسپولیس می‌رسد!

شب گذشته دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیسی ها به پایان رسید و سرخ ها موفق شدند با کسب ۱۵ امتیاز در رتبه نخست گروه E قرار گرفته و به دور بعدی صعود کنند.

سرخ ها با پرواز چارتر اختصاصی به تهران بازگشتند. به دلیل شرایط کرونایی کشور هند و شیوع ویروس کرونای هندی، کاروان پرسپولیس تحت تدابیر شدید بهداشتی وارد فرودگاه مهرآباد شد.

هواپیمایی وارش که کاروان پرسپولیس را به تهران برگرداند، هماهنگی های لازم را انجام داد تا پرواز چارتر پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد فرود بیاید و از آن جا راهی هتل شود. در همان باند فرودگاه به دلیل شرایط کرونایی، مسئولان فرودگاه گذرنامه پرسپولیسی ها را گرفتند تا کارهای مربوط به ورود آن ها را انجام دهند.

در همین زمان اتوبوسی هم برای جابجایی کاروان پرسپولیس آمد و اعضای این تیم سوار اتوبوس شدند. گویا در اتوبوس دو نفر از بازیکنان پرسپولیس ماسک هایشان را برداشتند و همین موضوع باعث شد مسئولان فرودگاه این موضوع را به گوش افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس برسانند.

پیروانی هم بلافاصله بعد از شنیدن این موضوع گفت:

“برادر من خود راننده هم ماسک نزده است، همه این ها شو است، زورتان فقط به پرسپولیس می رسد، ول کن برادر من.”

حتما بخوانید:  صداوسیما: ۸۰درصد مردم مخاطب اخبار ما هستند!

بازگشت پرسپولیس با استقبال به سبک ویژه

سرخپوشان با توجه به اعلام قبلی، بلافاصله پس از ورود به فرودگاه در هتل آکادمی مستقر شدند تا مراحل قرنطینه را بگذرانند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *