پیشنهاد مهاجری برای استعفای علی‌عسگری پیشنهاد مهاجری برای استعفای علی‌عسگری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیشنهاد مهاجری برای استعفای علی‌عسگری

پیشنهاد مهاجری برای استعفای علی‌عسگری

جماران: محمد مهاجری گفت: نمی دانم این چه حکمرانی است که ما حتی نمی توانیم عادل فردوسی‌پورها را در آن حفظ کنیم؟ علت اینکه برخی‌ها قدر سرمایه‌های اجتماعی خود را نمی دانند بدین خاطر است که این مملکت را متعلق به خود نمی دانند.

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در واکنش به تنگ‌نظری‌های صداوسیما درخصوص عادل فردوسی‌پور گفت: مگر می شود کسی مدیر شبکه‌ای باشد و کارمندش از کشور خارج شود و در جای دیگر گزارشگری کند و او از ناراحتی نمیرد؟! من اگر جای آقای فروغی بودم زمانی که این خبر را می شنیدم، استعفا می دادم.

پیشنهاد مهاجری برای استعفای علی‌عسگری

وی افزود: این چه افتضاحی است که در صداوسیما حاکم شده است؟ اگر آقای فروغی می تواند حتی به جای آقای علی عسگری تصمیم بگیرد پس باید سُمبه پر زوری داشته باشد. بنابراین من اگر جای آقای علی عسگری هم بودم، استعفا می دادم. جای تأمل دارد کسی را که تلویزیون ایران مدت‌هاست کنار گذاشته، در لایو اینستاگرامیش میلیون‌ها ایرانی منتظر شنیدن گزارشش هستند. این مساله برای کسانی که او را حذف کردند بسیار خفت بار است.

مهاجری ادامه داد: موضوعی را تا به حال مطرح نکرده اما حالا می گویم. در زمان شاه، افرادی به نام‌های رضا قطبی وابسته به حزب توده و محمود جعفریان عضو افسران حزب توده بودند که حتی نفر دوم به دلیل فعالیت علیه حکومت شاه زندانی شد. جالب است بدانیم که این دو بعدها رئیس و معاون رادیو تلویزیون ایران شدند.

این فعال رسانه‌ای اصولگرا افزود: از این رو، دیدیم که حکومت منحوس شاه توانست از مخالفین خودش، مسئولین عالی رتبه بسازد. ولی می بینیم که امروز مسئولین حتی عرضه ندارند طرفداران خود را حفظ کنند. عادل فردوسی‌پور چه کار بدی انجام داده بود که باید چنین تاوانی می داد؟ گیریم چند جا اشتباهاتی داشته، ولی اگر قرار باشد کسی را به خاطر دو سه اشتباهی که مرتکب شده، برکنار کنند که امروز باید عذر بیش از ۹۰ درصد مسئولین مملکت را می خواستند.

حتما بخوانید:  نامزدی نتانیاهو و بن‌زاید برای صلح نوبل

او بیان کرد: نمی دانم این چه حکمرانی است که ما حتی نمی توانیم عادل فردوسی‌پورها را در آن حفظ کنیم؟ علت اینکه برخی‌ها قدر سرمایه‌های اجتماعی خود را نمی دانند بدین خاطر است که این مملکت را متعلق به خود نمی دانند. سرمایه‌های اجتماعی را نیز از آن خود نمی دانند. نمی توان به چنین افرادی لقب ایرانی داد. باید به آنها گفت همه مردم که حزب اللهی یا انقلابی نیستند.

مهاجری در پایان گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی چند سال اخیر خود در بجنورد درباره بدحجابان چه گفتند؟ سردار سلیمانی درباره پسران و دخترانی که مانند او فکر نمی کردند چه گفتند؟ رهبری و امثال سردار سلیمانی ارزش سرمایه اجتماعی را می فهمند، اما افرادی نظیر آقایان فروغی و علی عسگری نمی فهمند. بنابراین تا وقتی افرادی بر سرکار هستند که مفهوم سرمایه اجتماعی را نمی فهمند، حرف زدن ما آب در‌هاون کوبیدن است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *