پیکر مطهر شهدای ایرانی بر دوش مردم عراق پیکر مطهر شهدای ایرانی بر دوش مردم عراق | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیکر مطهر شهدای ایرانی بر دوش مردم عراق

پیکر مطهر شهدای ایرانی بر دوش مردم عراق

خبرگزاری تسنیم: مراسم وداع با پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا در کاظمین برگزار شد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد تشییع پیکر پاک سرداران شهید اسلام، امروز صبح شنبه در بغداد انجام و بنا به درخواست آحاد مردم عراق، پیکرهای مطهر در شهرهای مقدس کربلا و نجف نیز تشییع و سپس به مشهد انتقال خواهند یافت.

پیکر مطهر شهدای ایرانی بر دوش مردم عراق

همچنین هیئت حشد شعبی عراق هم در بیانیه‌ای اعلام کرد عراق امروز (شنبه) راس ساعت ۱۰ صبح شاهد مراسم رسمی تشییع پیکرهای رهبران شهید حاج ابومهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی به همراه گروهی از یاران آنها خواهد بود و پس از آن نیز در ساعت ۱۱ صبح تشییع مردمی از دروازه منطقه الخضراء به سمت الجادریه انجام خواهد شد.به همین دلیل نیز از همه عراقی‌ها دعوت می‌کنیم که در مراسم وداع با فرماندهان مجاهد پیروزی بر داعش شرکت کنند.

خودروی حامل پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی

پیکر مطهر شهدای ایرانی بر دوش مردم عراق

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در صحبت‌هایی به تشریح برنامه تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان وی در عراق پرداخت و در این باره گفت: الان در حرم شریف کاظمین برای آماده سازی مراسم شهدای عزیز هستیم و انشالله اجساد طیبه شهدا تا دقایقی دیگر به اینجا آورده خواهند شد تا مراسم باشکوهی در حرم امام جواد (ع) و امام کاظم (ع) برگزار شود که این مراسم با حضور مسئولین محترم عتبه و مردم کاظمین خواهد بود.

پیکر مطهر شهدای ایرانی بر دوش مردم عراق

مسجدی در ادامه گفت: آنطوری که دوستان من گفته‌اند از طرف عتبه کاظمین ۳ روز هم مراسم برای شهدای عزیز به طور مستمر برگزار خواهد شد. انشالله بعد از آنکه تشییع پیکر مطهر شهدا در کاظمین انجام شد برای مراسم رسمی که در بغداد است انشالله شهدا به آنجا منتقل خواهند شد.

حتما بخوانید:  صحنه‌ای که با مناظره بایدن و ترامپ مقایسه شد

پیکر مطهر شهدای ایرانی بر دوش مردم عراق

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *