چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک روزنامه درباره برجام چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک روزنامه درباره برجام | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک روزنامه درباره برجام

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک روزنامه درباره برجام

برترین‌ها: در حالی هرگونه مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر برجام در دولت روحانی ممنوع بود و حمله تند جناح اصولگرا و مخالف روحانی را به دنبال داشت که در چرخشی عجیب از سوی دولت رئیسی و رسانه‌های حامی کابینه سیزدهم تابوی مذاکره مستقیم ایران با آمریکا شکسته شده است!

روز گذشته حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در اظهاراتی بی سابقه با چراغ سبز نشان دادن به گفتگو با آمریکا اعلام کرد: گفت‌وگوهایی که بعضا در برخی از کانال‌های مجازی منتشر می‌شود که ایرانی‌ها در حال مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها هستند به هیچ وجه صحت ندارد، ولی در عین حال اگر در روند مذاکرات به مرحله‌ای برسیم که رسیدن به یک توافق خوب با تضمین بالا لازمه‌اش این باشد که سطحی از گفت‌وگو را با آمریکا داشته باشیم، آن را نادیده نخواهیم گرفت.

همزمان با اظهارنظر مسئول دستگاه دیپلماسی کشور در این رابطه روزنامه جوان که تا چندی پیش از مخالفان سرسخت مذاکره ایران و آمریکا بود در تغییر موضعی عجیب از احتمال مذاکره تهران – واشنگتن بر سر برجام دفاع کرد!

فاصله موضع‌گیری‌های روزنامه جوان از «مذاکره ممنوع و پاره کردن برجام» تا تیتر حمایت از مذاکره با آمریکا فقط چند ساله. این مدت نه ماهیت مذاکرات تغییر کرده و نه مواضع غرب. تنها دیپلماسی و میدان هماهنگ‌تر شده‌اند و حرام‌ها، حلال شده. هزینه‌اش را همه این سال‌ها مردم داده‌اند!

موضع روزنامه جوان در دولت روحانی

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک روزنامه درباره برجام

موضع روزنامه جوان در دولت رئیسی

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک روزنامه درباره برجام

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ایران، ترامپ و ۹ نفر از مقامات دولتش را تحریم کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *