چلسی به نفع جنگ‌زدگان اوکراین فروخته می‌شود چلسی به نفع جنگ‌زدگان اوکراین فروخته می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چلسی به نفع جنگ‌زدگان اوکراین فروخته می‌شود

چلسی به نفع جنگ‌زدگان اوکراین فروخته می‌شود

ورزش سه: حواشی چند روز اخیر در نهایت منجر به تصمیم بزرگ رومن آبراموویچ مبنی بر فروش باشگاه چلسی بعد از ۲۰ سالِ فوق العاده شد. جالب اینجاست مالک متمول روس در بیانیه خود مدعی شد پول حاصل از فروش باشگاه را به قربانیان جنگ در اوکراین اختصاص خواهد داد. همچنین او در این بیانیه اعلام کرد طلب حدود ۱٫۵ میلیارد پوندی خود از چلسی را نیز بخشیده و دریافت نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: “من می خواهم به گمانه زنی های رسانه ها در چند روز گذشته در رابطه با مالکیت من بر باشگاه چلسی بپردازم. همانطور که قبلا گفته ام، من همیشه تصمیمات را بر اساس منافع باشگاه گرفته ام. پس در شرایط فعلی تصمیم به فروش باشگاه دارم و معتقدم این به نفع باشگاه، هواداران، کارمندان و همچنین حامیان مالی و شرکای چلسی است.

البته پروسه فروش باشگاه به سرعت انجام نخواهد شد و این روند بر اساس مراحل قانونی صورت می گیرد. همچنین من طلب خود را از باشگاه نخواهم گرفت. چلسی هرگز برای من تجارت یا پول نبود، بلکه همه چیز علاقه خالص به فوتبال و باشگاه بود. علاوه بر این به تیم خود دستور داده ام که یک بنیاد خیریه راه اندازی کنند که تمام درآمد خالص حاصل از فروش به آن اهدا شود.

چلسی به نفع جنگ‌زدگان اوکراین فروخته می‌شود

این مبلغ به همه قربانیان جنگ در اوکراین اختصاص خواهد یافت. این مبلغ شامل تأمین بودجه حیاتی برای نیازهای قربانیان می شود و همچنین در بلند مدت از آنها محافظت خواهد شد. خواهش می کنم بدانید که این تصمیم فوق‌العاده سختی بوده و جدایی از باشگاه به این شکل برای من مشکل است. با این حال من معتقدم که این تصمیم به نفع باشگاه خواهد بودو امیدوارم بتوانم برای آخرین بار از استمفورد بریج دیدن کنم و حضوری، با همه شما خداحافظی کنم. حضور در باشگاه چلسی یک افتخار همیشگی برایم بوده است و من به همه دستاوردهای مشترک‌مان افتخار می کنم. باشگاه فوتبال چلسی و هوادارانش همیشه در قلب من خواهند بود.”

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فرهاد مجیدی، منشا را بخشید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *