ژرمن‌ها با جام وداع کردند؛ سوئد صدرنشین شد ژرمن‌ها با جام وداع کردند؛ سوئد صدرنشین شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ژرمن‌ها با جام وداع کردند؛ سوئد صدرنشین شد

ژرمن‌ها با جام وداع کردند؛ سوئد صدرنشین شد

ایسنا: قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ در کمال شگفتی و با شکست دو بر صفر برابر کره جنوبی از دور مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ کنار رفت. سوئد هم با برتری قاطع ۳ بر صفر مقابل مکزیک، به همراه این تیم به دور حذفی صعود کرد.

آلمان – کره جنوبی

داور: مارک گیگر (آمریکا)ورزشگاه:  کازان

ترکیب  آلمان: مانوئل نویر، یوناس هکتور، مت هوملس، سامی خدیرا، تونی کروس، تیمو ورنر، مسوت اوزیل، مارکو رویس، لئون گورتزکا، نیکولاس سوله و جاشوا کیمیش.

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۳۱

 

ترکیب کره جنوبی: جو هیون وو، لی یونگ، یون یونگ سون، سون هیونگ مین، کو جا کوئل، جونگ وو یونگ، لی جائه سونگ، مون سئون مین، کیم یونگ وون، جانگ هیونگ سو و هونگ چول

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۳۱

 

نیمه اول

دیدار دو تیم با سوت مارک گیگر از کشور آمریکا آغاز شد. برخلاف تصورات، کره جنوبی بازی را هجومی آغاز کرد و تا دهانه دروازه این تیم هم پیش رفت اما از رسیدن به دروازه مانوئل نویر بازماند.

با وجود گذشت ۱۰ دقیقه از زمان بازی هیچ کدام از دو تیم موفق ب خلق موقعیت جدی نشدند اما آلمان ها به دنبال راه نفوذ به سمت دروازه کره جنوبی‌ هستند.

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۶۰

 

آلمانی‌ها می توانستند در دقیقه ۱۴ دروازه کره جنوبی را تهدید کنند اما انتخاب اشتباه گورتزگا برای پاس دادن منجر به رفتن توپ به کرنر شد و خطری جدی از دروازه هیون وو دور شد.

در دقیقه ۱۹، ضربه ایستگاهی بازیکن کره به سوی دروازه آلمان با دفع ناقص نویر همراه بود و قبل از اینکه توپ در بازگشت به دیگر بازیکن کره‌ای برسد، توسط دستان نویر به کرنر رفت و ضربه کرنر هم نتیجه‌ای برای این تیم به دنبال نداشت.

در دقیقه ۲۵، ارسال توپ توسط بازیکن کره جنوبی به روی دروازه آلمان و دفع ناقص مدافعان این تیم توپ را مقابل محوطه شش قدم به سون هیونگ مین رساند اما ضربه محکم او فاقد دقت لازم بود.

 

حتما بخوانید:  آیت‌الله جنتی: دشمن دل به اختلافات ظاهری نبندد

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۶۰

 

در دقیقه ۲۸، سانتر محکم مارکو رویس به روی دروازه کره جنوبی، قبل از رسیدن به هم تیمی هایش توسط مدافعان این تیم آسیایی دفع شد و به کرنر رفت.

در دقیقه ۴۰، شوت بازیکن آلمان به سو دروازه آلمان با دفع دو مرحله ای جو هیون وو همراه شد.

در دقیقه ۴۳، موقعیت خوبی برای آلمان فراهم شد که شوت ورنر هم به دیرک دروازه کره‌جنوبی اصابت کرد اما قبل از آن داور آمریکایی خطای بازیکن آلمان را اعلام کرد.

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۶۰

 

در دقیقه ۱+۴۵، شوت مسوت اوزیل به سمت دروازه هیون وو با تکل خوب بازیکن کره‌جنوبی همراه بود و توپ از رفتن به سمت دروازه این تیم منحرف شد.

نیمه نخست این دیدار نهایت بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار با یک حمله نصفه و نیمه از سوی کره‌جنوبی آغاز شد که نویر به راحتی توپ را در آغوش کشید.

در دقیقه ۴۸، ضربه گورتزکا به سمت دروازه کره جنوبی با واکنش خوب هیون وو همراه شد و خطری جدی از روی دروازه کره‌جنوبی دور شد.

در دقیقه ۵۱، سانتر خوب بازیکن آلمان به روی دروازه کره جنوبی با ضربه روی پای تیمو ورنر همراه شد و توپ با اختلاف اندکی از کنار دیرک عمودی دروازه کره‌جنوبی عبور کرد.

در دقیقه ۵۳، سانتر کیمیش به روی دروازه کره‌جنوبی قبل از رسیدن به ورنر توسط بازیکنان کره‌جنوبی به کرنر رفت و ضربه کرنر هم ثمری برای آلمان نداشت.

در دقیقه ۶۴،‌ کرنر بازیکنان آلمان در داخل محوطه جریمه به تیمو ورنر رسید اما این بار هم شوت او دقیق نبود و راهی اوت شد.

در دقیقه ۶۷، کره جنوبی حمله خوبی را روی دروازه آلمان تدارک دید و حتی مهاجم این تیم با نویر تک به تک شد اما تعلل بیش از حد منجر به از دست رفتن این فرصت شد.

در دقیقه ۶۸، سانتر جاشوا کیمیش به روی دروازه کره جنوبی با ضربه سر ماریو گومز همراه بود که توپ در دستان هیون وو قرار گرفت.

حتما بخوانید:  خوشحالی امام‌جمعه لواسان از تخریب ویلای شبنم

دقیقه ۷۸، ضد حمله کره‌ای‌ها توپ را به هیونگ مین سان رسید و ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۳، شوت ماریو رویس از کنار دروازه کره جنوبی عبور کرد تا همچنان بازی با تساوی بدون گل جریان داشته باشد.

در دقیقه ۸۶، سانتر کیمیش با ضربه مت هوملس از بالای دروازه کره ‌جنوبی به بیرون رفت.

 

گل (کره جنوبی): در دقیقه ۱+۹۰، کره جنوبی دروازه مانوئل نویر را باز کرد اما بالا رفتن پرچم کمک داور بازی به شنانه آفسایر خیلی زود به خوشحالی کره‌ای خاتمه داد و گل مردود اعلام شد. در ادامه داور بازی از ویدئو چک استفاده کرد و مشخص شد گل کره‌جنوبی سالم بوده و کره جنوبی با یک گل از حریف نامدار خود پیش افتاد.

 

ژرمن‌ها با جام وداع کردند؛ سوئد صدرنشین شد

 

ژرمن‌ها با جام وداع کردند؛ سوئد صدرنشین شد

 

گل (کره جنوبی): در دقیقه ۶+۹۰ در حالی که مانوئل نویر برای زدن گل تساوی دروازه تیمش را ترک کرده بود، روی یک ضد حمله جا ماند و سون هیونگ مین توانست دروازه خالی این تیم را باز کند.

در دقیقه ۸+۹۰، آلمان می توانست دروازه کره‌جنوبی را باز کند اما هیون وو مانع از این اتفاق شد.

 

لحظات حساس بازی مکزیک – سوئد

 

ترکیب مکزیک: گیلرمو اوچوا، خسوس گایاردو، هکتور مورنو، کارلوس سالسیدو، ادسون آلوارس، اکتور هررا، آندرس گواردادو، ایروینگ لوسانو، کارلوس ولا، میگل لایون و خاویر هرناندس.

ترکیب سوئد: رابین اولسن، آندریاس گرانویست، ویکتور لیندلوف، میکل لوستیگ، لودویک آگوستینسون، آلبین اکدال، سباستین لارسن، امیل فورسبرگ، مارکوس برگ، اولا تایوونن و ویکتور کلاسن

نیمه اول

نیمه نخست این دیدار با سوت داور آرژانتینی آغاز شد و مکزیک و سوئد برابر هم قرار گرفتند. اولین خطر جدی را هم در همان دقایق ابتدایی بازی سوئدی ها داشتند که از دست رفت.

دقیقه ۵: تایوونن مهاجم سوئد یک موقعیت جدی را از دست داد و اوچوا با درخشش خود مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

حتما بخوانید:  جان ۳۵ مسافر در دست یک راننده مست!

دقیقه ۱۱: مارکوس برگ در دهانه دروازه مکزیک صاحب توپ شد ولی نتوانست دروازه این تیم را باز کند تا همچنان بازی بدون گل باشد.

دقیقه ۱۷: کارلوس ولا جدی ترین موقعیت مکزیکی ها را از دست داد و نتوانست دروازه سوئد را باز کند. شوت زیبای او با اختلاف کمی از دروازه اولسن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: برگ یک موقعیت جدی دیگر را از دست داد و اوچوا یک بار دیگر نشان داد چه دروازه بان خوب و آماده ای است. قبل از این صحنه بازیکنان سوئد معتقد بودند توپ به دستان خاویر هرناندس برخورد کرده است ولی داور با بازبینی صحنه متوجه شد خطایی صورت نگرفته و بازی را ادامه داد.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار با سوت داور آرژانتینی آغاز شد و دو تیم با همان آرایش نیمه نخست در زمین حاضر شدند.

دقیقه ۵۰: آگوستینسون موفش شد در شلوغی خط دفاعی تیم ملی مکزیک دروازه این تیم را باز کند. در نهایت سوئد به آنچه که نیاز داشت رسید و توانست از حریف خود پیش بیفتد.

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۷۵

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۷۵

 

دقیقه ۶۱: سوئد صاحب یک ضربه پنالتی شد. هکتور مورنو برای این خطا با کارت زرد روبرو شد و گرانکوئیست نیز توانست دروازه مکزیک را برای بار دوم باز کند.

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۷۵

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۷۵

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۷۹

 

دقیقه ۷۴: سوئد برای بار سوم به گل رسید. آلوارس به اشتباه دروازه خودی را گشود تا سوئد برای بار سوم به گل برسد.

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۷۹

 

آلمان ۰ - کره جنوبی ۰؛ تا دقیقه ۷۹

 

دقیقه ۸۰: کارلوس ولا می توانست یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کند ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر سوئد به پایان رسید تا این تیم به عنوان تیم سرگروه راهی دور حذفی این رقابت ها شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *