کاسبی پر رونق؛«آویزان لاکچری»‌ها پول پارو می‌کنند کاسبی پر رونق؛«آویزان لاکچری»‌ها پول پارو می‌کنند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کاسبی پر رونق؛«آویزان لاکچری»‌ها پول پارو می‌کنند

کاسبی پر رونق؛«آویزان لاکچری»‌ها پول پارو می‌کنند

روزنامه جام جم نوشت: داستان نوکیسه‌های شهرت‌طلب که این روزها به آویزان‌های لاکچری معروف هستند، نقل محفل برخی سوپراستار‌هاست.

آنقدر ادعا کرد که پسرخاله ستاره پیشین تیم‌ملی فوتبال است که‌‌ خیلی‌ها باور کردند واقعا نسبت دارد، البته دست به جیب هم بود؛ اهدای کفش‌های کتانی و لباس‌های ورزشی مارک‌دار. طولی نکشید این خرج‌ها و خوش‌خدمتی‌ها سودش به پسرخاله زورکی رسید. مغازه کوچک و بی‌رونق پسرخاله خیلی زود به شمال شهر جا‌به‌جا شد. عکس‌هایی با بازیکنان تیم مطرح پایتخت، رنگ و لعاب زیادی به مغازه داد.

کاسبی پر رونق؛ «آویزان لاکچری»‌ها پول پارو می‌کنند

مطب «خانم دکتر» در یکی از برج‌های تجاری شمال شهر جای پذیرش هر شخصی نیست. خانم دکتر از طریق پزشک‌های تیم به بازیکنان نزدیک شده است، رابطه و نزدیک‌شدنی که پر رونق و روزی بوده و بساط برندشدن مطب خانم دکتر را فراهم کرده است. خانم دکتر عکاس ویژه‌ای هم دارد، عکاسی برای ثبت حضور ستاره‌های مستطیل سبز در مطب خاصو از طریق همین عکس‌ها برای خود اعتبار زیادی جمع کرده است. کاربلد نیست اما رفت و آمد بازیکنان معروف اسم او را به عنوان پزشکی کار بلد مطرح کرده است.

۲۰ ساله نشده بود که از تیم شهرستانی به یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت آمد. پایش به پارتی‌های شبانه و مهمانی‌های نامتعارف باز شد، «هوادارنما» در ازای زمان و هزینه‌هایی که خرج بازیکن جوان می‌کرد، کسب درآمد داشت. بازیکن را به مهمانی می‌برد و پول حضورش در مهمانی را به جیب می‌زد.

مارک فروشگاه و لباس‌هایش را هم که راحت تبلیغ و معرفی می‌کرد. این سرانجام خوش برای هواداران و دستگیر شدن و محروم شدن بازیکن جوان از فوتبال، سرانجام تلخی شد برای او پای میز معامله که می‌نشیند، چشمش را دور تا دور دفتر کار می‌چرخاند؛ انگار دنبال وزنه‌ای می‌گردد برای دل قرص شدن. دنبال تضمینی برای معامله،. حق هم دارد طرف معامله‌اش جوانی است زیر ۳۰ سال و تازه‌کار. اما این جوان تازه‌کار پشتش حسابی گرم است. خروار خروار عنوان و اسامی است که به عنوان ضامن و شریک اقتصادی از آنها نام می‌برد.

حتما بخوانید:  آتش‌سوزی در نزدیکی زندان اوین

جوان تازه‌کار خود را به چهره محبوب فوتبالی شهر چسبانده و از نامش به عنوان شریک اقتصادی بهره می‌برد، عکسش را هم در بنری بزرگ به پهنای نام و اعتبارش روی بازار در حال ساخت نصب کرده است، خود بنر جوابی است بر هرچه اخطاریه و ابلاغیه از سوی شهرداری. رانت به همین سادگی است، آن هم از نوع چرب و نرمش. اگر هزینه ‌کنید و به چهره‌ها و افراد معروف که نزدیک ‌شوید، نانتان در روغن است، نام و اعتبارشان برایتان حکم همه جور مجوزی دارد. یکی از بساز و بفروش‌های مطرح پایتخت دراین باره می‌گوید: خانه آخرش این است که یک واحد را به آقای ستاره واگذار می‌کنید اما در عوض به‌آسانی هر قانونی را دور می‌زنید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *