کامبکِ رویایی یوونتوس با هت‌تریک رونالدو کامبکِ رویایی یوونتوس با هت‌تریک رونالدو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کامبکِ رویایی یوونتوس با هت‌تریک رونالدو

کامبکِ رویایی یوونتوس با هت‌تریک رونالدو

 خبرگزاری تسنیم: شب سوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری پرگل و صعود قاطعانه تیم فوتبال منچسترسیتی و حذف شدن اتلتیکومادرید به دست یوونتوس و کریس رونالدو پیگیری شد.

یوونتوس با هت‌تریک کریس رونالدو در خانه، شکست ۲ بر صفر بازی رفت مقابل اتلتیکومادرید را جبران کرد و ضمن کسب پیروزی ۳ بر صفر راهی دور بعد شد. رونالدو در نیمه اول با گلزنی در دقیقه ۲۷، تیمش را پیروز به رختکن فرستاد و در نیمه دوم هم دو گل دیگر در دقایق ۴۹ و ۸۶ (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند. یووه به این ترتیب شکست ۲ بر صفر بازی رفت را جبران کرد و با برتری ۳ بر ۲ در مجموع دو بازی جشن صعود برپا کرد.

منچسترسیتی هم سه‌شنبه در بازی ورزشگاه اتحاد یک جشنواره گل به راه انداخت و با برتری ۷ بر صفر شالکه را تحقیر کرد. آگوئرو در دقایق ۳۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۳۸ و سانه در دقیقه ۴۲ سه گل اول سیتی را به ثمر رساندند تا این تیم با برتری ۳ بر صفر به رختکن برود.

گواردیولا، سرمربی میزبان که از پیروزی تیمش مطمئن بود، بازیکنان اصلی خودش را تعویض کرد اما این موضوع هم مانع تداوم گلزنی تیمش شد و صدرنشین لیگ برتر چهار بار دیگر توسط استرلینگ در دقیقه ۵۶، برناردو سیلوا در دقیقه ۷۱ ، فودن در دقیقه ۷۸ و ژسوس در دقیقه ۸۴ به گل رسید و با پیروزی ۷ بر صفر در این بازی و برتری مجموع ۱۰ بر ۲ قاطعانه راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  واکنش شهرداری به پیشنهاد پولی شدن تونل‌ها

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *