کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰

کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰

روزنامه شرق به نقل از «میدل‌ایست» در گزارشی به پیروزی احتمالی «پرویز فتاح»، رئیس فعلی بنیاد مستضعفان، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ پرداخته و طبق نظرسنجی‌های اخیر در بین اصولگرایان، «فتاح» را در بین چهار کاندیدای مشهور نشان داده و جبهه پایداری به‌عنوان حامی اصلی او مطرح شده است.

کاندیدای احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰

در این گزارش آمده: 

* برخی چهره‌های رسانه‌ای هم مدعی شده‌اند جبهه پایداری به دستور صادق محصولی، وزیر احمدی‌نژاد، کمپین حمایت از فتاح راه انداخته و این به معنی بیرون‌انداختن ضرغامی و جلیلی از دور بازی انتخابات است.

* درست است که در بزنگاه، اصولگرایان مجبور به باج‌دهی به پایداری‌ها شده‌اند که به زیاده‌خواهی و بازی‌برهم‌زنی شهره‌اند؛ اما در رخدادی مانند انتخاب نامزد نهایی رئیس‌جمهوری، طیف پایداری تک‌خال بازی نیست و در بهترین حالت حامی گزینه‌ای است که می‌داند نظر مثبتی در برخی مراکز قدرت روی آن وجود دارد.

* در ظاهر دیده نشده که فتاح در این مدت دست به کارهای تبلیغاتی حدس‌ زدنی یا ویترینی بزند. از او کمتر رفتارهایی دیده شده که حاکی از بهره‌برداری سیاسی از موقعیتش باشد. چندان اهل سیاسی‌کاری نیست؛ چراکه همان روزهای اولی که به ریاست کمیته امداد رسید، به دیدار هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  استاد شجریان از بیمارستان مرخص شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *