کاوه رضایی، صید ۳+۷ میلیون یورویی بروژ بلژیک کاوه رضایی، صید ۳+۷ میلیون یورویی بروژ بلژیک | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کاوه رضایی، صید ۳+۷ میلیون یورویی بروژ بلژیک

کاوه رضایی، صید ۳+۷ میلیون یورویی بروژ بلژیک

ورزش سه: هنوز دو هفته از تمدید قرارداد چهارساله کاوه رضایی با شارلروا نگذشته بود که صبح امروز رسانه های این کشور از توافق غیرمنتظره مهدی بیات مالک ایرانی این باشگاه با همتای خود در بروژ برای انتقال ستاره ایرانی به اردوی قهرمان بلژیک با قراردادی رکوردشکن خبر دادند، انتقالی که کاوه رضایی را به گران ترین ترانسفر گورخرها(لقب شارلروا) در تاریخ این باشگاه تبدیل خواهد کرد.

مهدی بیات رئیس باشگاه شارلروا در تایید انتقال کاوه به بروژ گفت:«هنوز انتقال رسمی نشده اما توافقات کلی به دست آمده است گرجه اعتراف می کنم که زیاد از این انتقال ذوق زده نیستم چون شک ندارم کاوه رضایی ارزش بسیار بیشتری هم دارد اما همه چیز با سرعت در حال نهایی شدن است چون بروژ برای این انتقال عجله دارد چون باید فهرست اروپایی خود را کامل کند.

مثل همه روسای باشگاه ها من هم به وضعیت اقتصادی و سود باشگاه خود می اندیشم به همین خاطر هنوز هم اعتقاد دارم بروژ باید بیشتر سر کیسه را شل کند و قیمت را بالاتر ببرد».

مالک ایرانی شارلروا در اداما افزود:«ما زمانی که قراردادمان را با کاوه تمدید کردیم هدف مان این بود که او را برای مدت زمان زیاد در اختیار داشته باشیم بنا براین اگر من قصد واگذاری او را داشتم اجازه جدایی به مهاجمانی همچون کریس بیدیا نمی دادم.

کاوه رضایی، صید ۳+۷ میلیون یورویی بروژ بلژیک

فوتبال حرفه ای ورزشی بی رحم است که همواره باشگاه های بزرگ با توان مالی بیشتر بهترین ها را برای خود در اختیار می گیرند از همین رو کاوه رضایی به عنوان بهترین ستاره تیم من به سرعت مورد توجه باشگاهی مثل بروژ قرار گرفت و همه چیز به سرعت در حال نهایی شدن است».

حتما بخوانید:  قوانین سفت و سخت برای استفاده از کارت سوخت

رسانه های بلژیک از پیشنهاد اولیه ۷ میلیون یورویی بروژ برای عقد قرارداد چهارساله با کاوه رضایی خبرداده اند، رقمی که او را به گران ترین فروش تاریخ شارلروا تبدیل خواهد کرد اما در این حال سران شارلروا چشم به گنجاندن بندهایی دیگر در مسائل مالی این بازیکن هستند تا سودی حاصل از این فروش را به ۱۰ میلیون یورو برسانند. یعنی با عملکرد و گلزنی های کاوه در ژوپیرلیگ و لیگ قهرمانان اروپا پاداشی سه میلیون یورویی به شارلروا و خود بازیکن تعلق بگیرد.

کلوب بروژ به عنوان قهرمان فصل گذشته ژوپیر لیگ سهمیه مستقیم بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا قلمداد می شود که باید در مرحله گروهی به مصاف قدرت های اصلی قاره سبز برود. این تیم با هدایت ایوان لکو کروات فصل قبل با اقتدار به تاخت و تاز اندرلخت در فوتبال این کشور پایان داد و حالا در هفته پنجم فصل جدید امیدوار است تا با اضافه کردن کاوه رضایی مشکل گلزنی خود در خط حمله را به حداقل برساند.

کاوه رضایی، صید ۳+۷ میلیون یورویی بروژ بلژیک

بروژ با دو برد و دو تساوی در حالی حاضر با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به اندرلخت در جایگاه سوم جدول است و اضافه شدن ستاره ایرانی می تواند بار دیگر آنها را به کورس قهرمانی بازگرداند.

نکته جالب این که باشگاه بروژ درست مثل اندرلخت از مدت ها قبل در پی شکار ستاره ایرانی شارلروا بود اما از آن جا که قرارداد این بازیکن تا پایان فصل اعتبار داشت هر دو باتشگاه برتر بلژیک امیدوار بودند در پنجره زمستانی به عنوان بازیکن آزاد کاوه رضایی را به خدمت بگیرند که تمدید قرارداد چهارساله مهدی بیات مالک شارلروا با گلزن اتیرانی نقشه های آنها را نقش بر آب کرد تا به این ترتیب بروژ زودتر از اندرلخت برای خرید گلزن ۲۷ ساله ایرانی با قراردادی وسوسه کننده پیش قدم شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *